‌جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی قم در ۴۴ رشته برگزار می‌شود
کد خبر: 3781539
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۳

‌جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی قم در ۴۴ رشته برگزار می‌شود

فعالیت‎های قرآنی ـ جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی قم در ۴۴ رشته برگزار می‎شود و علاقه‌مندان می‌توانند برای حضور در این جشنواره ثبت نام کنند.

برپایی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه علوم پزشکی قم در 44 رشتهحجت‎الاسلام والمسلمین طاهری، رئیس دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی استان قم در گفت‌وگو با ایکنا از قم، گفت: جشنواره فعالیت‌های قرآن و عترت در دانشگاه‎‌های علوم پزشکی سراسر کشور برگزار می‎شود که در این راستا، این جشنواره در قم نیز برگزار خواهد شد.

وی افزود: روند آغاز به کار جشنواره از مدتی پیش شروع شده است و دانشجویان و اساتید و کارکنان دانشگاه علوم پزشکی استان قم با جمع‌بندی توانایی و استعداد خود در رشته‎هایی 44 گانه در این مسابقات شرکت می‌کنند.

رئیس دفتر نهاد رهبری دانشگاه علوم پزشکی استان قم بیان کرد: رشته‎های آوایی این رقابت‌ها شامل 10 رشته از جمله قرائت و ترتیل و اذان و همخوانی و سخنرانی و.. است؛ از دیگر رشته‌های این جشنواره می‌توان به حفظ سوره‌های خاص، ترجمه‌خوانی، تحقیق،بخش ادبی، داستان‌نویسی، خوشنویسی، عکاسی، تذهیب، فیلم کوتاه، طراحی پوستر و نمایش و پی‌نما و... اشاره کرد.

وی گفت: بخش آزمونی این جشنواره نیز در سال آینده بین کارکنان و دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی استان ‌قم برگزار می‎شود؛ علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره نیز می‌توانند از طریق سایت دانشگاه علوم پزشکی استان قم http://www.muq.ac.ir/ در این مسابقه ثبت نام کنند.

انتهای پیا 

captcha