۸۰ درصد مزار‌ شهدای فارس بهسازی شده‌اند
کد خبر: 3781552
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۱

۸۰ درصد مزار‌ شهدای فارس بهسازی شده‌اند

گروه اجتماعی ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس گفت: تاکنون ۱۱ هزار مزار مطهر شهدا در استان بهسازی شده که این آمار معادل ۸۰ درصد کل مزار‌های شهدای استان فارس است.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، رجبعلی راهی، مدیركل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس در جمع شهرستان سروستان و شهرهای خرامه و کوار گفت:‌ استان فارس دارای یک‌هزار و 281 گلزار و 14 هزار و 212 مزار شهدا است که تاکنون 11 هزار مزار معادل 80 درصد آن بهسازی و مرمت شده است.
وی افزود: از میان 138 مزار شهدای شهرستان سروستان تاکنون 134 مزار مرمت شده که این آمار معادل 97 درصد کل مزارهای شهدای این شهرستان است.
راهی اظهار كرد: شهرهای خرامه و کوار نیز به ترتیب دارای 152 و 252 مزار شهید هستند که بهسازی هرکدام به ترتیب 85 و 64 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
بنا بر این گزارش، در ادامه این جلسه كه با حضور اسماعیلی نماینده مردم سروستان، کوار و خرامه در مجلس شورای اسلامی، رجبعلی راهی مدیرکل و حجت‌الاسلام محمدی‌پور، معاون تعاون و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان فارس، تقی‌زاده و زارع بخشداران بخش‌های مرکزی و کربال شهر خرامه و رؤسای بنیاد سروستان، خرامه و کوار برگزار شد، مشکلات خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران این شهرها بررسی شد.
همچنین موضوعات اشتغال، مسکن و درمان خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران و بهسازی گلزارهای شهدای شهرستان سروستان و شهرهای خرامه و کوار از مهمترین موضوعات بررسی شده در این جلسه بود.
انتهای پیام

captcha