دهه فجر فرصتی برای بازگویی خدمات نظام اسلامی است
کد خبر: 3781563
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۲

دهه فجر فرصتی برای بازگویی خدمات نظام اسلامی است

گروه اجتماعی ـ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز گفت: دهه فجر فرصتی مناسب برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و بازگویی خدمات نظام اسلامی است.

دهه فجر فرصتی برای بازگویی خدمات نظام اسلامی است

به گزارش ایکنا از البرز، ابراهیم طاهرنژاد، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران البرز، 25 دی ماه در جلسه کمیته ایثارگران چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، اظهارکرد: دهه فجر فرصتی مناسب برای بازنگری در ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب، بازگویی خدمات نظام اسلامی و تجدیدمیثاق با رهبر کبیر انقلاب است.
وی با بیان اینکه 40 سالگی انقلاب یعنی 40 سال ایثار و مقاومت در برابر فتنه‌ها و توطئه‌های دشمنان، افزود: انقلاب اسلامی بر پایه 40 سال ایثار، بصیرت و مجاهدت شهدا، ایثارگران و ملت ولایت‌مدار ایران استوار است.
این مسئول با تاکید بر لزوم آشنایی نسل جوان با ازخودگذشتگی‌های شهدا و ایثارگران در دوران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی ایران با گذشته حدود چهار دهه، دستاوردهای بزرگی داشته که باید برای نسل امروز تشریح و تبیین شود.
طاهرنژاد با اشاره به اینکه برنامه‌های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه فجر باید مبتنی بر بازگویی خاطرات دوران انقلاب و بیان مجاهدت‌های شهدا و ایثارگران باشد تا مؤثر واقع شود، افزود: دشمنان انقلاب بدانند ملت ایران در هر شرایطی پیرو فرامین ولایت‌فقیه هستند و با ایثار خود از ارزش‌های انقلاب اسلامی و خون شهدا پاسداری کرده و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را باشکوه هرچه بیشتر جشن خواهند گرفت.
انتهای پیام

captcha