۳۰ بهمن؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر طنز نوشخند
کد خبر: 3781594
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۸

۳۰ بهمن؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر طنز نوشخند

گروه فرهنگی - معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در جشنواره شعر طنر نوشخند تا پایان بهمن فرصت دارند.

۳۰ بهمن؛ آخرین مهلت ارسال آثار به جشنواره شعر طنز نوشخندبه گزارش ایکنا از ایلام، به نقل از روابط عمومی اداره ارشاد ایلام، یونس قیطانی، معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام اظهار کرد: انجمن شعر و ادب ایلام با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام جشنواره شعر طنر نوشخند را برگزار می‌کند و در بخش ویژه جشنواره موضوعاتی چون حقوق شهروندی، آموزش شهروندی، مهارت‌های زندگی، فرهنگ ترافیک، مبلمان شهری و آسیب‌های اجتماعی در اولویت قرار دارند.
وی با بیان اینکه آثار ارسالی از تمام زبان‌ها و گویش‌های رایج در استان ایلام داوری خواهد شد و خوشبختانه محدودیتی در این زمینه وجود ندارد، همچنین هر شرکت‌کننده می‌تواند حداقل ٢اثر(قالب بلند) و حداکثر ٥ اثر (قالب کوتاه) ارسال کند، تصریح کرد: شرکت ایلامیان مقیم در دیگر استان‌ها بلامانع است و به برگزیدگان اول تا سوم هر بخش جوایز نفیس نقدی و لوح تقدیر جشنواره اهدا خواهد شد و از تعدادی از آثار دیگر نیز تقدیر به عمل خواهد آمد.
معاون فرهنگی و رسانه‌ای اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام مهلت ارسال آثار را تا پایان روز ۳۰ بهمن ماه اعلام کرد و از علاقمندان خواست آثار خود را به صورت تایپ شده در قالب فایل word یا pdf و آدرس و شماره تلفن خود را نیز فقط به ایمیل جشنواره به آدرس Nooshkhand@gmail.com ارسال کنند.
قیطانی تصریح کرد: مراسم اختتامیه جشنواره، اسفندماه  ٩٧ در سالن آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ایلام واقع در خیابان پیروزی برگزار خواهد شد و دبیرخانه جشنواره در چاپ آثار برگزیده مختار است.
انتهای پیام
captcha