ترویج فرهنگ «وقف و نذر» در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3781602
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸

ترویج فرهنگ «وقف و نذر» در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فرهنگی ـ مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی گفت: ترویج فرهنگ وقف و نذر یکی از مأموریت‌های این نهاد است، ضمن اینکه خدمات‌دهی پایدار ترویج فرهنگ وقف و نذر را طلب می‌کند.

ترویج فرهنگ «وقف و نذر» در کهگیلویه و بویراحمدبه گزارش ایکنا از کهگیلویه وبویراحمد، ستار هدایتخواه، مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد امروز، 25 دی‌ماه در نشست خبری اظهار کرد: ۷۰۰ پرونده کانون سلامت متعلق به دهستان هدف است و در مجموع ۲۹ میلیارد ریال خدمات دهی در قالب این طرح انجام شده است.
وی با تأکید بر تحقق خدمات پزشکی در قالب کانون سلامت، افزود: ۴۱۰ مورد عمل جراحی نیز در چارچوب طرح اجرایی شده است.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد باندی و جناحی بودن خدمات دفتر آستان قدس رضوی در استان را مانع‌تراشی برای ارائه خدمات به مظلومان و‌ محرومان دانست و اضافه کرد: کسانی که این موضوع را مطرح می‌کنند یک مورد بیاورند که صرفاً به خاطر مسائل قومی، جناحی و باندی خدمات ارائه شده باشد.
هدایتخواه بیان کرد: در حوزه امداد مستضعفان تاکنون بیش از 40 گروه جهادی به مناطق مختلف استان اعزام شده که این گروه‌ها تاکنون هشت باب از منازل افراد نیازمند را تکمیل کردند و برخی از این اعزام‌ها هم در قالب گروه‌های درمانی، پزشکی و دندانپزشکی بوده است.
وی توزیع بسته‌های ارزاق را از دیگر خدمات این دفتر در حوزه امداد مستضعفان برشمرد و اظهار کرد: در این راستا تاکنون حدود 10 هزار مورد بسته‌های ارزاق در مناطق محروم استان توزیع شده است.
مسئول دفتر نمایندگی آستان قدس رضوی در کهگیلویه و بویراحمد توزیع 10 هزار بسته نوشت‌افزار در ایام سال تحصیلی و توزیع حدود 500 دست لباس برای دانش‌آموزان نیازمند را از دیگر اقدامات دفتر آستان قدس رضوی در استان اعلام کرد.
هدایتخواه مأموریت چهارم این دفتر را ترویج فرهنگ رضوی و فرهنگ اهل بیت خواند و تصریح کرد: برای همه خدماتی که قرار است به نیازمندان ارائه شود پیوست فرهنگی تهیه شده یا در حال تهیه است.
وی یادآور شد: هم‌اکنون دهستان سادات محمودی با 37 روستا دهستان هدف ما است که بخش قابل توجهی از خدمات در این دهستان انجام می‌شود و علاوه بر آن کارهای عمرانی مانند احداث جداول روستایی و در حوزه اشتغال اقداماتی انجام می‌شود.
انتهای پیام

captcha