انتقال سیره شهدا؛ بهترین راه نهادینه شدن فرهنگ مقاومت و ایثار در جامعه
کد خبر: 3781693
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۴

انتقال سیره شهدا؛ بهترین راه نهادینه شدن فرهنگ مقاومت و ایثار در جامعه

گروه اجتماعی ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: انتقال سیره و روش زندگی شهدا به نسل جدید ‌یکی از راه‌هایی است که می‌توان از طریق آن فرهنگ مقاومت و ایثار را در کشور نهادینه کرد.

انتقال سیره شهدا ؛ بهترین راه نهادینه کردن فرهنگ مقاومت و ایثار در جامعه

به گزارش ایکنا از سمنان، حجت‌الاسلا‌م‌و‌المسلمین غلامرضا قندهاری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان شب گذشته، 25 دی‌ماه در مراسم یادواره چهل شهید تدارکات تیپ 12 قائم آل محمد(عج) استان سمنان با عنوان یادواره شهدای هفت تپه با بیان اینکه انتقال سیره و روش زندگی شهدا به نسل جدید جامعه یکی از راه‌هایی است که می‌توان از طریق آن فرهنگ مقاومت و ایثار را در کشور نهادینه کرد افزود: دشمن تلاش می‌کند افکار و اذهان را از ارزش‌های دفاع مقدس و شهدای جنگ تحمیلی منحرف کند.

به گفته وی؛ امروز همه رزمندگان و ایثارگران و کسانی‌که دفاع مقدس را درک کرده‌اند وظیفه دارند که با دقت و حساسیت ارزش‌های این دوران مقدس را به نسل جدید جامعه انتقال دهند تا این ارزش‌ها به دور از انحراف در کشور نهادینه شود.

‌قندهاری با بیان اینکه امروز ادامه راه شهدا و ولایت‌مداری کشور را از توطئه‌های دشمنان نجات می‌دهد، گفت: امروز شهدای والامقام ولایت‌مداری و بصیرت را از مردم جامعه مطالبه می‌کنند.

وی ولایت‌مداری و تبعیت از ولایت مطلقه فقیه را تنها راه برون‌رفت از این مشکلات و هجمه‌های وارده از سوی دشمنان دانست و گفت: وضعیت امروز کشور بسیار پیچیده است اما با بصیرت و درایت ملت بزرگ ایران و رهبری‌های داهیانه مقام معظم رهبری آینده بسیار روشنی پیش روی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام

captcha