افتتاح ۸۵۷ پروژه محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان
کد خبر: 3781698
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۰

افتتاح ۸۵۷ پروژه محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان

گروه اجتماعی - پنج هزار و ۴۰۰ پروژه عمرانی و اشتغال‌زایی قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه روز گذشته در شش استان به‌صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد که سهم استان سیستان و بلوچستان ۸۵۷ پروژه بود.

افتتاح 857 پروژه محرومیت‌زدایی در سیستان و بلوچستان

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، پنج هزار و 400 پروژه عمرانی و اشتغال‌زایی قرارگاه محرومیت‌زدایی نیروی زمینی سپاه روز گذشته در شش استان به‌صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد که سهم استان سیستان و بلوچستان 857 پروژه بود.
شهرام اسکندری، معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور در این خصوص بیان کرد: پروژه‌های افتتاح شده بیشتر در زمینه‌های مدرسه‌سازی، احداث راه روستایی، آب‌رسانی به روستاها، احداث خانه برای محرومان، ایجاد کارگاه‌های اشتغال‌زایی دام و طیور، صنایع دستی، در و پنجره‌سازی و بلوک‌زنی است.
وی با بیان اینکه این پروژه‌ها در شمال و جنوب استان به بهره‌برداری رسید، افزود: برای بهره‌برداری از این تعداد پروژه در استان حدود 16 میلیارد تومان هزینه صرف شده است.
معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه قدس جنوب شرق اظهار کرد: در سطح استان، خانواده‌های نیازمندی وجود دارد که تحت هیچ نهادی نیستند و نیازمند کمک و یاری هستند، سپاه هم بر اساس رسالت مردمی خود و اجرای فرمان مقام معظم رهبری در رفع محرومیت از منطقه، این تعداد را که 130 هزار خانوار هستند، مورد حمایت قرار داده است.
اسکندری با بیان اینکه دولت باید پای کار بیاید و از فرصتی که برای محرومیت‌زدایی مهیا شده است استفاده کند، افزود: همراهی دولت و سپاه سبب می‌شود تا فرآیند محرومیت‌زدایی در منطقه شتاب بیشتری به خود بگیرد.

انتهای پیام

captcha