محورهای کارگاه «کسب‌وکارهای نوپای اسلامی»
کد خبر: 3781701
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۰
در گفت‌وگو با ایکنا بیان شد:

محورهای کارگاه «کسب‌وکارهای نوپای اسلامی»

گروه اقتصاد ـ معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران محورهای کارگاه «کسب‌وکارهای نوپای اسلامی» را تشریح کرد.

به گزارش ایکنا، کارگاه تخصصی «کسب‌و‌کارهای نوپای اسلامی» را مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی شنبه آینده برگزار می‌کند.

سیدرضا حجازی، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران، مدرس این کارگاه است.

محورهای کارگاه «کسب‌وکارهای نوپای اسلامی»

وی در گفت‌وگو با ایکنا، درباره مهم‌ترین محورهای مورد بحث در این کارگاه گفت: مهم‌ترین محورهای این کارگاه شامل «اهمیت کسب‌وکارهای نوپا در دنیای امروز»، «فرایند شناسایی فرصت و بهره‌برداری از طریق راه‌اندازی کسب‌وکار نوپا»، «خلق ارزش در کسب‌وکارهای نوپا» و «چیستی ارزش در رویکرد متعارف و رویکرد اسلامی» است.

این کارشناس کسب‌وکارهای نوپا ادامه داد: «اصول اسلامی حاکم بر فرایند ارزش آفرینی از طریق کسب‌وکارهای نوپا»، «جایگاه کارآفرینی در نگاه تمدنی اسلامی»، «بازتعریف برخی مفاهیم مرتبط با کارآفرینی و کسب‌و‌کارهای نوپا در پرتو اصول اسلامی» و «الگوی کسب‌وکارهای نوپای برکت‌محور» دیگر محورهایی هستند که در کارگاه «کسب‌وکارهای نوپای اسلامی» مورد بحث و بررسی قرار خواهند گرفت.

یادآور می‌شود این کارگاه در روز شنبه ۲۹ دی‌ماه از ساعت ۸:۳۰ صبح تا ۱۲:۳۰ در سالن کنفرانس سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، به نشانی تهران، خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، پلاک ۸۵ برگزار می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس اینترنتی www.quranati.ir مراجعه کنید یا با شماره ۰۲۱۶۶۴۱۰۱۸۰ تماس بگیرید.

انتهای پیام

captcha