تأسیس 700 خانه قرآن با گذشت چهار دهه فعالیت در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3781725
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۹

تأسیس 700 خانه قرآن با گذشت چهار دهه فعالیت در کهگیلویه و بویراحمد

کانون خبرنگاران نبأ ــ مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: با چهار دهه فعالیت قرآنی توانسته‌ایم، ۷۰۰ خانه قرآن در استان ایجاد کنیم که این خانه‌ها ۱۰ درصد از کل کشور را شامل می‌شود.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همایش فعالان قرآنی با حضور مسئولان کشوری، استانی و شهرستانی روز گذشته، 25 دی‌ماه در مسجد صاحب‌الزمان(عج) شهرستان چرام برگزار شد.
در این مراسم حجت‌الاسلام حریزاوی، معاون پژوهشی و آموزشی سازمان تبلیغات اسلامی، حجت‌الاسلام برازش، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام افشار، امام جمعه چرام، اعضای شورای اداری، جمعی از مسئولان، فعالان قرآنی از شهرستان‌های چرام، لنده، باشت و کهگیلویه، و اقشار مختلف مردم شریف حضور داشتند.
حجت‌الاسلام برازش با ارائه گزارشی از فعالیت‌های انجام شده، اظهار کرد: با چهار دهه فعالیت قرآنی توانسته‌ایم، ۷۰۰ خانه قرآن در استان ایجاد کنیم که این خانه‌ها ۱۰ درصد از کل کشور را شامل می‌شود.
وی ادامه داد: ۱۵ مؤسسه قرآن در سطح استان فعال هستند و نزدیک به 70 نفر حافظ قرآن داریم؛ همچنین حافظ 20 جزء قرآن کریم نزدیک به ۱۵۰ نفر هستند. در زمینه مکان‌های اعتکاف به ۱۱۰ واحد رسیده‌ایم که از مناطق بویراحمد و دنا به خاطر تلاش در این زمینه قدردانی می‌کنیم.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمع کثیری از فعالان قرآنی استان در شهرستان چرام حضور دارند که در این زمینه از زحمات حجت‌الاسلام افشار، امام جمعه چرام تشکر و قدردانی می‌کنیم.
یادآور می‌شود، در پایان این همایش از دار‌القرآن‌های برتر تجلیل به‌عمل آمد.
مسلم فریور
انتهای پیام

captcha