برگزاری جلسه «تفسیر قرآن به زبان انگلیسی» در یاسوج
کد خبر: 3781732
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۶

برگزاری جلسه «تفسیر قرآن به زبان انگلیسی» در یاسوج

گروه فعالیت‌های قرآنی - داور ملی مسابقات قرآن کریم گفت: برگزاری جلسه تفسیر قرآن به زبان انگلیسی در گلستان یکم یاسوج سال آینده از برنامه‌های در دست اقدام است.

برگزاری «تفسیر قرآن به زبان انگلیسی» در یاسوج

محمود آسن، مدیر مؤسسه قرآنی سبطین دنا در گفت‌وگو با ایکنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: جلسه تفسیر قرآن به زبان انگلیسی بعد از جذب و شناسایی استعدادهای قرآنی در گلستان یکم یاسوج سال آینده برگزار خواهد شد.
وی افزود: از ابتدای سال‌جاری تاکنون ویژه برنامه انس با قرآن را در 150 مدرسه بویراحمد و بیش از 15 مدرسه دنا برگزار کرده‌ایم.
مدیر مدرسه قرآنی سبطین سرود قرآنی دانش‌آموزان در دنا را از برنامه‌های اجرایی برشمرد و عنوان کرد: 12 تا 14 بهمن‌ماه در برنامه افتخارآفرینی قرآنی در مشهد ثبت نام خواهم کرد.
آسن در ادامه از آمادگی بیش از 5 هزار دانش‌آموز بویراحمد و دنا در طرح حفظ جزء 30 در دهه فجر خبر داد و بیان کرد: هم‌خوانی سوره‌ها در صف صبحگاهی در هفته‌های پایانی از سوی بنده در حال اجراست.
وی تشکیل کلاس فوق برنامه عربی در مدارس را از هفته آینده از دیگر برنامه‌های پیش رو دانست و یادآور شد: در نظر داریم از این راه دانش‌آموزان را به قرآن جذب کنیم، چراکه باید از راه علاقه افراد وارد شویم و نه راهی که خودمان در نظر داریم.
این استاد درس قرآن در دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: دانش‌آموزان اگر به این باور برسند که قرآن روی دروس‌شان تاثیر دارد و اعتماد به نفس و خودباوری داشته باشند، بهتر می‌توانند حافظ قرآن شوند.
انتهای پیام

captcha