دارالقران اهل‌البیت(ع) خمینی‌شهر؛ میزبان کاروان قرآنی انقلاب
کد خبر: 3781750
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲

دارالقران اهل‌البیت(ع) خمینی‌شهر؛ میزبان کاروان قرآنی انقلاب

گروه فعالیت‌های قرآنی - مدیر عامل مؤسسه دارالقران اهل البیت(ع) خمینی‌شهر گفت: این دارالقرآن میزبان کاروان قرآنی انقلاب با مدیریت استاد احمد ابوالقاسمی است.

دارالقران اهل البیت(ع) خمینی‌شهر، میزبان کاروان قرآنی انقلاب

حجت‌الاسلام والمسلمین حمیدرضا قربانیان، مدیرعامل مؤسسه دارالقران اهل البیت(ع) در گفت‌وگو با ایکنا از اصفهان، اظهار کرد: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، دارالقران اهل البیت میزبان کاروان قرآنی به مدیریت احمد ابوالقاسمی خواهد بود.
وی افزود: از برنامه‌های ویژه‌ای که برای حاضران و علاقه‌مندان به قرآن اجرا می‌شود، قرائت استاد و قاری بین‌المللی احمد ابوالقاسمی و حمیدرضا احمدی‌وفا است. گروه تواشیح نوجوانان بینه نیز اجرای برنامه خواهند داشت.
قربانی از ششمین کارگاه فنون تخصصی تلاوت در رشته تواشیح خبر داد و گفت: کارگاه تخصصی تواشیح روز جمعه، 28 دی‌ماه با حضور استاد مهدی دغاغله از اهواز برگزار می‌شود.
مدیرعامل مهد قرآن اهل البیت در خصوص طرح استعدادیابی و نخبه‌یابی طه ادامه داد: جلسه‌ای نیز برای تمام دانش آموزان شرکت کننده در رشته‌های مختلف حفظ، قرائت، ترتیل، اذان، تواشیح و مداحی در حال برگزاری است.
وی با بیان اینکه در این جلسه شرکت کنندگان با ارائه کردن قطعه مورد نظر اشکالات خود را رفع کرده و هم با نحوه برگزاری مسابقات و فضای مسابقه آشنا می‌شوند افزود: بیش از 80درصد از ثبت‌نام کنندگان در کارگاه‌های نحوه آموزش رشته مورد نظر شرکت کردند.
مدیرعامل دارالقران اهل البیت خمینی‌شهر خاطر نشان کرد: با بررسی وضعیت شرکت کنندگان در این دوره در نظر داریم برنامه‌های مدونی که طراحی شده است را با اجرای مسابقه و انتخاب برترین‌ها اجرا کنیم.
انتهای پیام

captcha