پرداخت سه میلیارد و ۴۱۸ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان همدانی
کد خبر: 3781754
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۰

پرداخت سه میلیارد و ۴۱۸ میلیون تومان تسهیلات به مددجویان همدانی

گروه اجتماعی ـ رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان بیان کرد: سه میلیارد و ۴۱۸ میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در ۹ ماهه سال ۹۷ به ۲۰۴ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد منطقه یک همدان ارائه‌ شده است.

پرداخت سه میلیارد و 418 میلیون تومان تسهیلات به مددجویان همدانیبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد، جعفر بهرامی‌خشنود، رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۷، 21 دوره آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای برای مددجویان برگزارشده است، گفت: 258 نفر در دوره‌های بلندمدت و 281 نفر در دوره‌های کوتاه‌مدت شرکت نموده و گواهی پایان دوره دریافت کرده‌اند.
رئیس کمیته امداد منطقه یک همدان با اشاره به اینکه سه میلیارد و 418 میلیون تومان تسهیلات اشتغال‌زایی در 9 ماهه سال ۹۷ از منابع امدادی و منابع بانکی به 204 مددجوی تحت حمایت پرداخت‌شده است، ادامه داد: 143 مورد با مبلغ دو میلیارد و 530 میلیون تومان از منابع بانکی و 61 مورد تسهیلات با مبلغ 888 میلیون تومان از منابع داخلی پرداخت‌شده است.
بهرامی‌خشنود همچنین با بیان اینکه آشنایی خانواده‌های تحت حمایت با مشاغل و کارآفرینان برتر می‌تواند در افزایش انگیزه، انتخاب بهتر و ثبات شغلی آینده آن‌ها بسیار مؤثر باشد، ادامه داد: در بحث کاریابی برای 95 نفر از مددجویان کاریابی انجام‌گرفته است که نامبردگان در کارگاه‌های متقاضی کار مشغول به کارشده‌اند.
وی در پایان نیز گفت: 3385 مورد نظارت از طرح‌ها توسط ناظران و کارشناسان این نهاد طی 9 ماهه امسال از طرح‌های خودکفایی صورت گرفته است.
انتهای پیام

captcha