مراسم تشییع 2 شهید لرستانی هواپیمای بوئینگ برگزار می‏‌شود
کد خبر: 3781774
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۷
فردا؛

مراسم تشییع 2 شهید لرستانی هواپیمای بوئینگ برگزار می‏‌شود

گروه اجتماعی - پیکر مطهر خلبانان شهید محمدباقر ندری و علی افروغ از شهدای سانحه هوایی بوئینگ ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش صبح پنج‌شنبه، 27 دی‌ماه در خرم‎آباد و دورود تشییع و به خاک سپرده می‎شوند.

مراسم تشییع و خاکسپاری خلبان شهید لرستانیبه گزارش ایکنا از لرستان، پیکر مطهر شهید سرتیپ دوم خلبان محمدباقر ندری از نیروهای جان بر کف ارتش جمهوری اسلامی که هفته جاری در سانحه هوایی بوئینگ ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش «طرح مردم‌یاری)، به درجه رفیع شهادت نائل آمد صبح فردا پنج‌شنبه، 27 دی‌ماه در خرم‎آباد تشییع و به خاک سپرده می‎شود.
پیکر مطهر این شهید والامقام 27 دی‎ماه با حضور مردم شهیدپرور و مسئولان کشوری و لشکری از مقابل مسجد توسلی خرم‎آباد به‌سمت گلزار شهدای شهر خرم‎آباد تشییع و در گلزار شهدای شهر خرم‎آباد به خاک سپرده می‎شود.همچنین در شهرستان دورود نیز مراسم تشییع سروان خلبان شهید علی افروغ ساعت 10 صبح در گلزار شهدای شهرستان دورود برگزار می‌شود .

لشگر 84 پیاده لرستان خواستار حضور اقشار مختلف مردم در مراسم تشییع و خاکسپاری این خلبانان شهید شده است.

یادآور می‎شود، صبح دوشنبه، 24 دی یک فروند هواپیمای باربری بوئینگ ۷۰۷ نیروی هوایی ارتش که دارای محموله گوشت برای اجرای طرح مردم‌یاری و در راستای کمک به اقتصاد کشور از مبدا بیشکک پایتخت کشور قرقیزستان عازم کشورمان بود، دچار حادثه شد و اقدام به فرود اضطراری در فرودگاه فتح استان البرز کرد که در هنگام فرود از باند خارج و پس از برخورد با دیوار انتهایی باند دچار آتش‌سوزی شد. در این حادثه ۱۳ نفر از کارکنان این نیرو به فیض شهادت نایل آمدند که خلبان محمدباقر ندری و علی افروغ از لرستان نیز بین شهدای این سانحه بودند.

انتهای پیام

captcha