سوگواره «ام ابیها» در رادیو معارف
کد خبر: 3781778
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۸

سوگواره «ام ابیها» در رادیو معارف

کانون خبرنگاران نبأ ــ ویژه‌برنامه «ام ابیها» در شب شهادت حضرت زهرا(س) سیره آن بانوی بزرگوار را از منظر رسول اکرم(ص) واکاوی می‌کند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سیداحمد محمودی، مدیر گروه معارف قرآن و اهل بیت(ع) رادیو معارف با اشاره به پخش برنامه «ام ابیها» همزمان با شب شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) از این رسانه دینی، گفت: این برنامه که به‌طور زنده از امواج فضیلت و فطرت پخش خواهد شد؛ ویژگی‌ها و سیره حضرت زهرا‌(س) را از منظر رسول اکرم(ص) بازگو کرده و علت اینکه آن حضرت فرمودند  «فاطمه زهرا پاره تن من است» را واکاوی می‌کند.
وی افزود: بررسی و اسرار نهفته در حدیث ارزشمند و معروف «فَاطِمَةُ بَضْعَةٌ مِنِّی ‏فَمَنْ آذَاهَا فَقَدْ آذَانِی»،‌ شرح توصیه‌های پاره تن پیامبر در آخرین لحظات عمر مبارک‌شان ‌و رفتار زشتی که با حضرت زهرا(س) بعد از رحلت پیامبر(ص) به وقوع پیوست؛ از جمله موضوعاتی است که در این برنامه بیان خواهد شد.
مدیر گروه قرآن و اهل بیت(ع) بیان کرد: ویژه‌برنامه «ام ابیها» به تهیه و سردبیری سیدمحمدعلی حسینیان، اجرای رضا حبیبی و صدابرداری علی میرزاییان، شنبه، ۲۹ دی‌ماه، ساعت ۱۹:۱۵ از امواج فضیلت و فطرت تقدیم سوگواران آل الله خواهد شد.
فاطمه بغدادی
انتهای پیام

captcha