آغاز ثبت نام جشنواره فجر دارالقرآن خانه کارگر
کد خبر: 3781784
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۵

آغاز ثبت نام جشنواره فجر دارالقرآن خانه کارگر

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر کشور از آغاز ثبت نام بخش مسابقه جشنواره فجر این دارالقرآن خبر داد.

به گزارش ایکنا؛ محمدصادق محسنی‌کبیر، مدیر اجرایی دارالقرآن خانه کارگر کشور اظهار کرد: نام‌نویسی بخش مسابقه دومین دوره جشنواره قرآنی فجر دارالقرآن خانه کارگر از امروز به مدت دو هفته آغاز شد.
وی گفت: این مسابقات در رشته‌های صوت و لحن، حفظ، مفاهیم و تفسیر قرآن سوره مبارکه فجر، اذان و مداحی با محوریت مناقب و مرثیه حضرت فاطمه زهرا(س) در بخش‌های آقایان و بانوان، کودکان زیر هفت‌سال و کودکان 8 تا 13 سال برگزار می‌شود.
وی افزود: مسابقات از 12 تا 22 بهمن‌ماه سال جاری در سالن اجتماعات دانشگاه علمی ــ کاربردی خانه کارگر و با حضور اقشار مختلف مردم برگزار خواهد شد.
محسنی‌کبیر گفت: این مسابقات به همت سازمان دارالقرآن خانه کارگر و با هدف ترویج فرهنگ قرآنی در دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود. مدارس، مساجد، سازمان‌ها و کارخانجات می‌توانند فهرست متقاضیان شرکت در این دوره مسابقات را تا تاریخ سوم بهمن‌ماه به روابط عمومی دارالقرآن خانه کارگر به شماره‌های 02166487545 و 09228733764 ارسال کنند.
انتهای پیام

captcha