نمایش «سکته مغزی» با موضوع سبک زندگی در گروه هنر و تجربه
کد خبر: 3781785
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳

نمایش «سکته مغزی» با موضوع سبک زندگی در گروه هنر و تجربه

گروه هنر ــ پوریا ضیایی، کارگردان جوان سینمای ایران با استفاده از یک تلفن همراه فیلمی با عنوان «سکته مغزی» را کارگردانی کرده که قرار است در گروه هنر و تجربه اکران شود.

به گزارش ایکنا، «سکته مغزی»، فیلمی سینمایی به کارگردانی پوریا ضیایی است. این اثر پس از پایان مراحل فنی در گروه هنر و تجربه اکران می‌شود. داریوش موحد، مسئولیت تهیه‌کنندگی این اثر را برعهده دارد.
در این گزارش آمده، فیلم قصه فیلمسازی است که سالهاست مسافرکشی می‌کند و دیگر فیلم نمی‌سازد. وی در آستانه جدایی از همسرش است، اما اتفاقاتی در روز آخر رخ می‌دهد که شرایطی جدیدی را برای آن‌ها به وجود می‌آورد. این فیلم با یک تلفن همراه فیلمبرداری شده است. سبک زندگی، موضوع و محور اصلی این اثر است.
مهدی مهری، شیما پروهان، سحر قدسی، محمد شهبازی، مریم کریمی، حامد ملازاده، بابک کریمی، محسن نایب، ایمان میرهاشمی، سما راد، یوسف موسوی گروه بازیگران این فیلم سینمایی هستند.
عوامل دیگر «سکته مغزی» عبارتند از: تدوین و صداگذاری، امیر موحد، آهنگساز، پدرام معصوم، طراح پوستر، محمد شمس الدین باوفا، مدیر روابط عمومی، اسلامعلی کوچکی، مجری طرح، مؤسسه هنر و سینما، مدیر تولید، زهرا جامی، تهیه کننده، داریوش موحد، نویسنده و کارگردان، پوریا ضیایی.
انتهای پیام
captcha