پروژه ترفیع گنبد حرم امام حسین(ع) در کرمان ماندگار و پرافتخار است
کد خبر: 3781807
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
حاج‌علی‌اکبری:

پروژه ترفیع گنبد حرم امام حسین(ع) در کرمان ماندگار و پرافتخار است

گروه اجتماعی - امام جمعه موقت تهران گفت: پروژه ترفیع گنبد حرم امام حسین(ع) در کرمان و امتداد آن در کربلا کاری بسیار دقیق و با مهندسی فوق‌العاده‌ای و ماندگار و پرافتخار است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام محمدجواد حاج‌علی‌اکبری، امام جمعه موقت تهران دیروز چهارشنبه، 26 دی در حاشیه بازدید از پروژه ترفیع گنبد حرم امام حسین(ع) در کرمان گفت: توفیق داشتم در سفر دیگری اینجا آمده‌ام و خاطره بسیار شیرینی شد به ویژه دیدن همت، دقت و تلاشی که اعضای ستاد عتبات عالیات در این زمینه دارند و کارهای هنرمندانه و خالصانه که در حال انجام است.
وی امتداد این پروژه در عتبات عالیات را افتخار بزرگی دانست و بیان کرد: برای اهالی استان کرمان وجود یک چنین پایگاهی که در حال انجام است یک کار بسیار بزرگ با مهندسی دقیق و ماندگار و پرافتخار است، مخصوصا اینکه با نماد ویژه حرم حسینی روزی مردم کرمان شد و قابی است که روی حائر حسینی قرار می‌گیرد.
امام جمعه موقت تهران اظهارکرد: امتداد کار در کرمان که در حرم انجام می‌شود بسیار ارزشمند است، کاری بسیار دقیق، عالی و با مهندسی بسیار فوق‌العاده‌ای که همزمان با حضور زائر در حرم در عمق زیاد انجام می‌شود و یادگار ماندگاری است.
حجت‌الاسلام حاج‌علی اکبری در ادامه به کار شگفت‌انگیز رزمندگان در کربلای پنج و کار بزرگ و متفاوت لشکر ثارالله در این عملیات با فرماندهی سردار بزرگ نظام و سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی اشاره و بیان کرد: خیلی عملیات عجیبی بود و یک اتفاق متفاوت در هشت سال دفاع مقدس که با یک کار پیچیده 50 روز به طول انجامید.
وی با بیان اینکه لشکر ثارالله از بخشی که در عملیات کربلای چهار حضور داشتند و ادامه دادند وارد کربلای پنج شدند و ماموریت پیچیده و سخت را به عهده گرفتند و کار را هم خیلی خوب انجام دادند و امیدواریم این راه همیشه پیش مردم و جوانان ما باز باشد و جوانان بلند همت و سرداران رشید بزرگی تربیت شوند.
انتهای پیام

captcha