وجود 900 کلاس درس خشتی گلی، کانکسی و کپری در کرمان
کد خبر: 3781816
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۵
رجایی:

وجود 900 کلاس درس خشتی گلی، کانکسی و کپری در کرمان

گروه اجتماعی - مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان گفت: در حال حاضر در سطح استان کرمان حدود 900 کلاس درس خشتی گلی، آجری، بلوکی، کانکسی و کپری وجود دارد که عمدتا در شرق و جنوب استان قرار دارند.

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از اداره کل نوسازی مدارس استان کرمان، غلامرضا رجایی، مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان دیروز چهارشنبه، 26 دی با تاکید بر اینکه اولویت کاری ما جمع‌آوری مدارس خشتی گلی، کانکسی و کپری در استان است، گفت: حدود 293 پروژه با یک‌هزار و 200 کلاس درس در حال ساخت داریم که در صورت تامین اعتبار به موقع 50 درصد آنها را برای مهر ماه 98 تحویل می‌دهیم.
وی تصریح کرد: طی پنج فاز تا سال 82 موفق شدیم، یک‌هزار و 460 مدرسه کپری را که در جنوب و شرق استان کرمان وجود داشتند، جمع‌آوری کنیم و اکنون با توجه به شرایطی که وجود دارد در برخی جاها با کمبود کلاس مواجه شده و در نتیجه آنها مجبور می‌شوند از کانکس یا کپر استفاده کنند که اجتناب ناپذیر است.
مدیرکل نوسازی مدارس استان کرمان بیان کرد: 29 مدرسه خشتی گلی با 80 کلاس درس را شناسایی کردیم که در فاز اول کار قرار دارند و در حال تأمین اعتبار آنها هستیم تا مهر ماه 98 تحویل دهیم.
رجایی تأکید کرد: در حال حاضر در سطح استان کرمان حدود 900 کلاس درس خشتی گلی، آجری، بلوکی، کانکسی و کپری وجود دارد که عمدتا در شرق و جنوب استان قرار دارند.
انتهای پیام

captcha