560 طرح‌ در دهه فجر امسال در کرمان به بهره‌برداری می‌رسد
کد خبر: 3781824
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۴

560 طرح‌ در دهه فجر امسال در کرمان به بهره‌برداری می‌رسد

گروه سیاست و اقتصاد - مدیرکل امور اقتصادی و بین‌المللی استانداری کرمان با بیان اینکه در دهه فجر امسال 560 طرح‌ قابل افتتاح در بخش‌های مختلف در استان کرمان داریم گفت: 137 طرح در ایام دهه فجر توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، رضا سنجری، مدیرکل امور اقتصادی و بین‌المللی استانداری کرمان دیروز چهارشنبه، 26 دی در کارگروه تخصصی امور اقتصادی استان کرمان با بیان اینکه در دهه فجر امسال 560 طرح‌ قابل افتتاح در بخش‌های مختلف در استان کرمان داریم گفت: 137 طرح در ایام دهه فجر توسط بخش خصوصی اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه طرح‌های بخش خصوصی با سرمایه‌ 8 هزار و 116 میلیارد تومان اجرا می‌شوند افزود: 432 طرح دولتی با سرمایه‌ای در حدود هزار و 278 میلیارد تومان در دهه فجر به بهره‌برداری می‌رسند.
مدیر کل امور اقتصادی و بین‌المللی استانداری کرمان با اشاره به اینکه با بهره‌برداری از این طرح‌ها 5 هزار و 162 فرصت شغلی در استان کرمان ایجاد می‌شود بیان کرد: 9 هزار و 394 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری 560 طرح دولتی و خصوصی در استان است.
سنجری با بیان اینکه سازمان توسعه خارجی در کشور هیچ دستورالعمل مدونی برای برگزاری نمایشگاه اعلام نکرده است اظهارکرد: به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان کرمان با برای نخستین بار این دستورالعمل تدوین و مصوب شده است.
انتهای پیام

captcha