بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود
کد خبر: 3781845
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸

بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خراسان‌جنوبی از برگزاری مراسم باشکوه بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در ۷ بهمن‌ماه جاری خبر داد.

بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی در خراسان‌جنوبی برگزار می‌شود

به گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام احمد ملایی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خراسان‌جنوبی‌ امروز، 26 دی‌ماه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از تیرماه امسال با شعار افتخار به گذشته و امید به آینده با هدف ترسیم آینده امید بخش، ارائه کارنامه و دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی و احصاء و رفع شبهات با تشکیل کارگروه‌های 26 گانه در 26 نقطه استان آغاز به کار کرد.
وی گفت: با تلاش و برنامه‌ریزی کارگروه‌های استانی و ستادهای شهرستانی برنامه‌های متنوعی در حال انجام است و جهت بزرگداشت دهه مبارکه فجر چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نیز برنامه‌های متعددی تدارک دیده شده است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی با بیان اینکه هر کارگروهی در دهه اول بهمن ماه برنامه‌های خود را در نشست‌های خبری بیان می‌کنند، افزود: امیدواریم با حضور و همراهی مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان، جشن پیروزی انقلاب اسلامی به صورت ویژه برگزار شود.
ملایی تصریح کرد: با توجه به همزمانی یوم‌ الله 12 بهمن‌ماه، سالروز بازگشت پر خیر و برکت احیاگر اسلام ناب محمدی(ص) امام خمینی(ره) به میهن اسلامی ایران روز جمعه، مراسم یوم‌الله 12 بهمن همانند سنوات قبل و به صورت باشکوه و در تراز چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سراسر استان برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: بعد از اتمام مراسم، مردم استان جهت اقامه با صلابت نماز دشمن‌شکن جمعه در مصلی‌ها حضور با شکوه خواهند یافت که این برنامه در شهر بیرجند با محوریت کارگروه بسیج و کارگروه اصناف برگزار می‌شود.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در خراسان‌جنوبی از برگزاری مراسم باشکوه بزرگداشت شهدای انقلاب اسلامی خراسان جنوبی در 7 بهمن خبر داد و بیان کرد: مدیریت کمیته برگزاری این مراسم با حوزه هنری استان است و هدف آن نیز نشان دادن نقش مهم مردم خراسان جنوبی در پیروزی انقلاب اسلامی است که شهدای گرانقدری از سراسر استان را تقدیم انقلاب کرده است.
ملایی اظهار کرد: مراسم نمادین «زنگ انقلاب» نیز به دلیل تقارن با روز جمعه و تعطیلی مدارس و واحدهای آموزشی به صورت سراسری در روز شنبه 13 بهمن‌ماه سال جاری نواخته خواهد شد.
وی، تقارن ایام شهادت مظلومانه بانوی دو عالم، حضرت فاطمه زهرا(س) با ایام الله دهه مبارک فجر را فرصتی مغتنم دانست و افزود: برپایی مراسم گسترده عزای شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) و اعلام تعطیلی رسمی سالروز شهادت، احیای شعائر دینی را از دستاوردهای معنوی انقلاب اسلامی است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان‌جنوبی گفت: برنامه‌های دهه مبارک فجر امسال رنگ و بوی فاطمی خواهد داشت و تبلیغات محیطی با نام حضرت فاطمه زهرا(س) مزین خواهد شد.
ملایی بیان کرد: ایام سوگواری و عزاداری از 17 بهمن ماه تا شب بیست و دوم بهمن ماه خواهد بود که بر این اساس برنامه‌های ستاد نیز به نحوی تنظیم شده که با حفظ حرمت ایام، شئون ایام عزاداری اهل بیت(ع) و حفظ حرمت ایام فاطمیه مراعات گردد و بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باشکوه برگزار شود.
وی خاطرنشان کرد: امسال به دلیل تقارن ایام فاطمیه با دهه مبارک فجر و ضرورت حفظ حرمت این ایام، مراسم نورافشانی و گلبانگ تکبیر در شامگاه روز دوشنبه بیست و دوم بهمن‌ماه ساعت 19 در سراسر استان همزمان با سراسر کشور برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha