جشن‌های دهه فجر مردمی برگزار شود
کد خبر: 3781856
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲

جشن‌های دهه فجر مردمی برگزار شود

گروه سیاست و اقتصاد ـ رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم به پیروزی رسید و باید آئین‌های گرامیداشت این پیروزی را به مردم به‌ویژه نسل جوان سپرد.

جشن‌های دهه فجر مردمی برگزار شود

به گزارش ایکنا از البرز، حجت‌الاسلام‌‌والمسلمین محمدحسین روحی‌یزدی، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز، 26 دی‌ماه در نشست هماهنگی گرامیداشت یوم‌الله دهه مبارک فجر البرز، اظهار کرد: امروز در 40 سالگی انقلاب دشمنان پس از ناامیدی از حربه‌های مختلف در تلاش برای کاهش حضور حداکثری مردم در آیین‌های دهه فجر هستند.
وی افزود: یکی از اقدامات مؤثر برای مقابله با دشمنان بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی با برگزاری نمایشگاه‌های مختلف است.
روحی یزدی گفت: با توجه به این موضوعات ستاد مردمی گرامیداشت دهه فجر در البرز تشکیل شده که لازم است تدابیر جدی در این زمینه از سوی فرمانداران استان البرز صورت گیرد.
این مسئول اظهار کرد: انقلاب اسلامی به پشتوانه مردم به پیروزی رسید و باید آیین‌های گرامیداشت این پیروزی را به مردم به‌ویژه نسل جوان سپرد.
روحی یزدی با اشاره به اینکه دهه فجر امسال مصادف با شهادت حضرت زهرا(س) است که این ایام باید پاس بداریم، گفت: در طول 40 سال گذشته با وجود تلاش دشمنان و اعمال تحریم‌ها برای ضربه زدن به نظام اسلامی امروز پر افتخار و مستقل در عرصه بین‌الملل حضور داریم.
روحی‌یزدی یادآور شد: استفاده از پرچم‌های مزین به نام پر برکت دخت نبی‌ اکرم(ص)، بیان دستاوردهای علمی، موشکی ،هوا و فضا از جمله نکات ضروری در این زمینه به شمار می‌رود.
وی گفت: انتظار می‌رود با توجه به حضور همیشگی مردم در بزرگداشت مراسم دهه فجر برنامه‌ریزی های لازم از سوی دستگاه‌های اجرایی صورت گیرد.
در این نشست مقرر شد بانگ الله‌اکبر و نورافشانی‌های پیروزی انقلاب اسلامی بر خلاف سال‌های گذشته در شب 23 بهمن به خاطر تقارن 22 بهمن با سالروز شهادت حضرت زهرا(س) انجام شود.
انتهای پیام

captcha