153 شهید؛ سهم سیستان و بلوچستان از عملیات کربلای 5
کد خبر: 3781890
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۵۶

153 شهید؛ سهم سیستان و بلوچستان از عملیات کربلای 5

گروه فرهنگی- فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: در عملیات کربلای پنج، 153 شهید شیعه و سنی از میان جوانان رزمنده سیستان و بلوچستان بودند و در راس همه آن‌ها سردار شهید حاج قاسم میرحسینی، قائم مقام لشکر41 ثارالله بود.

143 شهید؛ سهم سیستان و بلوچستان از عملیات کربلای 5

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، سردار امان‌الله گشتاسبی، فرمانده سپاه سلمان استان صبح امروز، چهارشنبه 26 دی‌ماه در یادواره شهدای عملیات کربلای 5، گفت: عملیات کربلای 5 از بزرگترین و گسترده‌ترین عملیات‌های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی بود؛ عملیاتی که با رمز مبارک‌ «یا زهرا(ع)» در منطقه‌ شلمچه‌ و شرق بصره‌ آغاز شد.
فرمانده سپاه سلمان استان با اشاره به اینکه این عملیات از لحاظ نظامی و سیاسی بسیار حیاتی بود، ادامه داد: عراقی‌ها در حال جشن پیروزی بودند که توسط رزمندگان اسلام غافلگیر شده و شکست سنگینی را متحمل شدند.
وی اظهار کرد: در عملیات کربلای 5، 153 شهید شیعه و سنی از میان جوانان رزمنده سیستان و بلوچستان بودند و در راس همه آن‌ها سردار شهید حاج قاسم میرحسینی، قائم مقام لشکر41 ثارالله بود.
گشتاسبی افزود: یادواره‌ای که امروز برگزار شد، به پاس تجلیل از همه جوانان برومند این استان است که در دوران جنگ تحمیلی، در صف مجاهدین قرار گرفته و بی‌نظیرترین حماسه‌ها را رقم زدند.
وی بیان کرد: اگر با شهدا پیمان ببندیم و در مسیر آنان حرکت و از خون شهیدان با تمام وجود دفاع کنیم، خداوند عزت در دنیا و آخرت را نصیب ما خواهد کرد.
فرمانده سپاه سلمان استان اظهار کرد: امروز اگر می‌خواهیم ثبات، استحکام و راه انقلاب، شهدا و فرامین امام(ره) جاری باشد، آن هم در همه ابعادی که دشمن سعی دارد انقلاب را از مسیر خود دور کند، باید مطیع رهبر انقلاب باشیم.

انتهای پیام

captcha