تصویب ساختار سی‌و دومین نمایشگاه کتاب/ تعداد کمیته‌ها کاهش یافت
کد خبر: 3781914
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۱
دهقانکار خبر داد:

تصویب ساختار سی‌و دومین نمایشگاه کتاب/ تعداد کمیته‌ها کاهش یافت

گروه ادب ــ دبیر و سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران گفت: در جلسه سوم شورا ساختار جدید نمایشگاه به تصویب رسید و مقرر شد شیوه واگذاری و تفکیک وظایف بخش حاکمیتی و صنف در جلسه آتی مورد بررسی قرار گیرد.

تصویب ساختار نمایشگاه کتاب ۳۲/ تعداد کمیته‌ها کاهش یافتبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، سومین جلسه شورای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با ریاست محسن جوادی، رئیس شورا و معاون امور فرهنگی و اعضای شورا  روز چهارشنبه، 26 دی‌ماه، در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

ایوب دهقانکار؛ سخنگوی شورای سیاست‌گذاری سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با اشاره به موضوعات این جلسه گفت: در ابتدای جلسه گزارشی از جلسه مشترک مدیرعامل مؤسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران با شهرداری و شورای عالی ترافیک با ریاست شهردار تهران ارائه شد که درآن طرفین بر همکاری و هم‌افزایی به منظور کاهش بار ترافیکی محدوده مصلی به عنوان محل برگزاری نمایشگاه کتاب تهران تأکید کردند.

وی ادامه داد: در ادامه این جلسه ساختار نمایشگاه مورد بحث و تبادل نظر میان اعضا قرار گرفت و در پایان ساختار جدید نمایشگاه به تصویب رسید. در ساختار جدید تعداد کمیته‌ها از ۱۲ به هشت کمیته کاهش پیدا کرد و همچنین تعدادی از بخش‌ها و کارگروه‌ها در یکدیگر ادغام شدند.

دهقانکار تصریح کرد: همچنین مقرر شد در جلسه آینده شورا، شیوه واگذاری و تفکیک وظایف میان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صنف نشر بررسی شود.

انتهای پیام

captcha