برپایی شصت و چهارمین دوره تربیت مربی مهد قرآن در شیراز
کد خبر: 3781934
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵

برپایی شصت و چهارمین دوره تربیت مربی مهد قرآن در شیراز

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مدیر اجرایی مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) از برگزاری شصت و چهارمین دوره تربیت مربی مهد قرآن و پیش‌دبستانی در شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) خبر داد.

به گزارش ایكنا از فارس، حجت‌الاسلام قاسم مهیمنی، مدیر اجرایی مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) امروز، 26 دی‌ماه از برگزاری شصت و چهارمین دوره تربیت مربی مهدقرآن و پیش دبستانی در شیراز سومین حرم اهل بیت(ع) خبر داد و گفت: این دوره آموزشی از فردا، 27 دی‌ماه آغاز و تا 1 آذرماه به مدت 5 روز ادامه خواهد داشت.
وی افزود: تسلط بر روخوانی و روان‌‌خوانی قرآن کریم، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی فوق دیپلم، حفظ جزء سی‌‌ام قرآن کریم، داشتن سابقه تدریس در مراکز تربیت کودک، آشنایی با نحوه‌های ارتباط با کودک و حداکثر سن ۳۵ سال از شرایط پذیرش در دوره‌‌های آموزش تحصصی تربیت مربی مهد قرآن و مراکز پیش دبستانی است.
مهیمنی اظهار كرد: شرکت‌کنندگان در دوره آموزشی یاد شده با نحوه تدریس و آموزش قرآن کریم به کودکان به روش‌‌های داستان، شعر، قصه و نقاشی، علائم کاربردی و اشاره‌‌ها آشنا خواهند شد و همچنین روش تدریس پنج عنوان کتاب تربیتی، روانشناسی و ارتباط با کودک هم فرا خواهند گرفت.
مدیر اجرایی مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) گفت: این دوره آموزشی با حضور 60 نفر از بانوان واجد شرایط در سالن اجتماعات ساختمان مرکزی مؤسسه موقوفه مکتب‌القرآن ثارالله(ع) برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha