ثبت‌نام ۶۰ هزار نفر از آذربایجان غربی در سایت بچه‌های مسجد
کد خبر: 3781935
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۸

ثبت‌نام ۶۰ هزار نفر از آذربایجان غربی در سایت بچه‌های مسجد

گروه فعالیت‌های قرآنی ـ مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های مساجد آذربایجان غربی از ثبت‌نام بیش از ۶۰ هزار نفر از اعضای کانون‌های مساجد استان در سایت بچه‌های مسجد خبر داد.

ثبت‌نام ۶۰ هزار نفر از آذربایجان غربی در سایت بچه‌های مسجدبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین اباذر بیگی، مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی، صبح امروز، 26 دی ماه در کارگروه تخصصی مساجد بزرگداشت دهه فجر 97 که در محل دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی برگزار شد، با توجه به رسالت کانون‌های در ترویج انقلاب، خاطرنشان کرد: خواستگاه انقلاب از مساجد بود و برنامه‌هایی که در مساجد به فعلیت می‌رسند، نمود بهتر و بیشتری خواهد داشت.
وی افزود: سرود 40 هزار نفری انقلاب اسلامی که در سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سراسر کشور برگزار می‌شود، سهم استان ما یک‌هزار و 600 نفر بوده که در فرودگاه ارومیه و در کنار ماکت هواپیمای حامل امام خمینی(ره) اجرا خواهد شد و در بقیه شهرستان‌های استان نیز همین سرود در مصلی‌ها برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین بیگی با بیان اینکه نسل چهارم انقلاب از اتفاق‌های مهم آن روزها فاصله دارند، تصریح کرد: باید بابرگزاری برنامه‌های غنی اسلامی، پیام نسل اول انقلاب را به نسل چهارم برسانیم.
وی با اشاره به برگزاری مسابقه بزرگ مدهامتان نیز خاطرنشان کرد: تاکنون 950 نفر در این مسابقات ثبت نام کرده‌اند.
مسئول دبیرخانه ستاد نظارت بر کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی با اشاره به ثبت‌نام سایت بچه‌های مسجدی اظهار کرد: تاکنون نزدیک به 60 هزار نفر از استان در سایت بچه‌های مسجد، ثبت‌نام کرده‌اند.
حجت‌الاسلام والمسلمین بیگی افزود: از برنامه‌های شاخص کانون‌های مساجد می‌توان به تجلیل از باغبان لاله‌ها اشاره کرد که از 40 خانواده شهدای انقلاب و همچنین شهدای مدافع حرم تجلیل می‌شود.
انتهای پیام

captcha