درخت آرزوها؛ ناجی پدر زندانی/ دعوت از خيران شيراز برای مشاركت
کد خبر: 3781940
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۷

درخت آرزوها؛ ناجی پدر زندانی/ دعوت از خيران شيراز برای مشاركت

گروه اجتماعی ــ شهردار منطقه ۲ شیراز گفت: کودکی در محله شیخ علی چوپان بر روی درخت آرزو‌های این محله، آرزوی آزاد شدن پدر زندانیش را که به دلیل به دلیل مشکلات مالی در حبس است،‌ نوشته بود و مسئولان شهری پس از اطلاع از اين موضوع در پي كمك به آزادسازي پدر اين كودك هستند.

به گزارش ایكنا از فارس، قاسم اکبری، شهردار منطقه 2 شهرداری شیراز امروز، 26 دی‌ماه گفت: از جمله اقدامات این منطقه شهرداری در خانه‌های محله قرار دادن درخت آرزوهاست که در مناسبت‌های خاص اقدام به بازگشایی نامه‌های نصب شده توسط افراد به آن صورت می‌گیرد و در ادامه درصدد حل مشکلات و خواسته‌های افراد کم بضاعت محلی بر می‌آییم.
وی افزود: این بار از درخت آرزوهای خانه محله شیخ علی چوپان کودکی خواستار آزادی پدر خویش از زندان بود که به دلیل فقر و مشکلات مالی دوره حبس را طی می‌كند. با پیگیری‌های فراوان و همکاری با سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری که در صدد برگزاری جشن گلریزان برای زندانیان جرایم نقدی است، این مهم انجام خواهد شد.
اكبری با بیان اینكه در همین راستا خیرینی نیز مراجعه كرده و اعلام آمادگی داشته‌اند، گفت: یك خیر به نام روستا بنا دارد تا درآمد به دست آمده از طریق به نمایش گذاشتن تصاویری از زندگی عشیره‌ای و اختصاص دادن را به این كار اختصاص دهد.
شهردار منطقه 2 شیراز اظهار كرد: از تمام شهروندان شیرازی دعوت می‌شود تا با حضور و حمایت از این نمایشگاه كه به‌مدت یك هفته از روز جمعه، 28 دی‌ماه تا 4 بهمن‌ماه در نگارخانه آبگینه واقع در بلوار چمران جنب هتل چمران برپا می‌شود، در امر خیر آزادسازی این پدر زندانی سهیم باشند.
انتهای پیام

captcha