پلیس و اصحاب رسانه؛ دو قطب مهم افزایش احساس امنیت عمومی
کد خبر: 3781950
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

پلیس و اصحاب رسانه؛ دو قطب مهم افزایش احساس امنیت عمومی

گروه اجتماعی ـ فرمانده انتظامی شهرستان قیر و كارزین، پلیس و اصحاب رسانه را دو قطب مهم در افزایش احساس امنیت و آرامش جامعه توصیف كرد.

به گزارش ایكنا از فارس، حمیدرضا صالحی‌فرد، فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین امروز، 26 دی‌ماه با تاكید بر ضرورت تعامل سازنده و دوسویه رسانه و نیروی انتظامی گفت: پلیس و اصحاب رسانه دو قطب مهم در افزایش احساس امنیت و آرامش عمومی جامعه هستند.
وی با بیان اینكه پلیس در تولید و تامین امنیت اجتماعی تكیه بر رویكرد مشاركتی دارد، افزود: احساس مسئولیت جمعی و مشاركت همگانی، نیروی انتظامی را در سنگر تامین نظم و امنیت یاری داده و حاكمیت امنیت پایدار در جامعه را به دنبال خواهد داشت.
فرمانده انتظامی شهرستان قیروکارزین پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی را مولفه مهم در سالم‌سازی فضای جامعه دانست و افزود: در پیشگیری از جرایم و آسیب‌های اجتماعی در كنار اقدامات نیروی انتظامی، سازمان‌های مختلف وظایف و مسئولیت‌های مشخصی دارند كه جامه عمل پوشاندن به این وظایف با تاكید بر مشاركت مردم می‌تواند جامعه را در برابر آسیب‌های اجتماعی بیمه كند.
این مقام انتظامی با تأكید بر ضرورت تعامل سازنده و دو سویه رسانه و ناجا اظهار كرد: پلیس و اصحاب رسانه می‌توانند با تكیه بر تعامل، امنیت، آرامش و آسایش را به بطن جامعه تزریق كنند.
انتهای پیام

captcha