دیدار با خانواده شهدا، روحیه خدمت را در مسئولان تقویت می‌كند
کد خبر: 3781956
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

دیدار با خانواده شهدا، روحیه خدمت را در مسئولان تقویت می‌كند

گروه اجتماعی ـ استاندار فارس، شهدا را مظهر ایثار و از خودگذشتگی و خانواده شهدا را نماد صبر و شکیبایی دانست و گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا سبب خواهد شد که روحیه خدمت در مسئولان تقویت شود.

به گزارش ایكنا از فارس، به نقل از روابط عمومی استانداری فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس در دیدار با خانواده سردار شهید عبدالله اسکندری از شهدای مدافع حرم افزود: همه ما خود را مدیون خانواده معظم شهدا می‌دانیم و هم به لحاظ انجام وظیفه و هم تجدید بیعت با آرمان‌های والای شهیدان، دیدار با آن‌ها را برای خود افتخار می‌دانیم.
وی ادامه داد: گذشتن انسان از جان خویش که اصلی‌ترین سرمایه زندگی هر فردی است کار ساده‌ای نیست و انسان باید به درجه‌ای از ایثار برسد که راه شهادت را برگزیند.
استاندار فارس گفت: در کنار شهدا، خانواده معزز آن‌ها را هم می‌توان نماد ایثار، صبر و شکیبایی دانست چرا که آن‌ها نیز با تقدیم عزیزترین داشته‌های خود به انقلاب و کشورشان، نشان دادند که به حق شایسته بهترین تقدیرها و خدمت‌ها هستند.
رحیمی اضافه کرد: ما نیز امیدواریم بتوانیم به عنوان خدمتگزاران مردم، انقلاب و نظام، در جهت تحقق آرمان‌های والای شهدا گام برداریم و خدمت کنیم.
وی، با اشاره به مواجهه کشور با مشکلات و مسائل اقتصادی گفت: قطعا با تکیه بر روح بلند شهدا و تاسی از سیره آن‌ها و فرامین رهبر معظم انقلاب خواهیم توانست کشور از این گذرگاه سخت و گردنه‌های پر پیچ و خم به سلامت عبور دهیم.
انتهای پیام

captcha