انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای پیش‌گیری از طلاق و مفاسد اخلاقی در دانشگاه‌ها
کد خبر: 3781959
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۸
غلامرضا غفاری خبر داد:

انعقاد تفاهم‌نامه‌ای برای پیش‌گیری از طلاق و مفاسد اخلاقی در دانشگاه‌ها

گروه دانشگاه ــ معاون فرهنگی وزیر علوم گفت: بر اساس تفاهم‌نامه معاونت فرهنگی وزارت علوم و سازمان امور اجتماعی، برنامه‌ریزی در خصوص پیش‌گیری از طلاق و مفاسد اخلاقی در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا ست.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از معاونت فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، نشست هماهنگی طرح تقسیم کار ملی کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی دانشگاه‌های کشور به ریاست معاون فرهنگی و اجتماعی وزیر علوم و با حضور معاونان فرهنگی و اجتماعی ۱۶ دانشگاه کشور و نیز نماینده سازمان امور اجتماعی وزارت کشور برگزار شد.

غلامرضا غفاری در این جلسه ضمن بیان ضرورت کنترل و کاهش آسیب‌های اجتماعی به ویژه در فضای دانشگاهی افزود: با توجه به دغدغه مسؤلان عالی‌رتبه کشور در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی تفاهم‌نامه‌ای میان معاونت فرهنگی و اجتماعی و سازمان امور اجتماعی وزارت کشور منعقد و بر اساس این تفاهم‌نامه برنامه‌هایی عملیاتی تدوین و مأموریت اجرای آن به برخی مراکز دانشگاهی محول شد.

وی با اشاره به ضرورت برخورد ایجابی با آسیب‌های اجتماعی افزود: آنچه که در طرح تقسیم کار ملی و به طور کلی در مأموریت‌های حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی ستاد وزارت علوم و دانشگاه‌ها آمده است، فعالیت در زمینه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است.

معاون فرهنگی وزارت علوم ادامه داد: بر اساس تفاهم‌نامه مربوط به سال جاری برنامه‌ریزی در خصوص پیشگیری از طلاق و مفاسد اخلاقی در دستور کار قرار گرفته و در حال اجرا ست.

وی از دانشگاه‌های مجری برنامه‌ها خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق و عالمانه در شرایط خطیر کنونی نسبت به برگزاری منظم و با کیفیتی در شأن نظام آموزش عالی کشور اقدام کنند.
 
انتهای پیام
captcha