عدالت‌محوری در اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار گیرد
کد خبر: 3781970
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۹

عدالت‌محوری در اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار گیرد

گروه سیاست و اقتصاد-مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه نمی‌خواهیم با فاصله طبقاتی، اقتصاد مقاومتی را داشته باشیم و تمامی مردم باید همراه باهم رشد کنند، گفت: عدالت‌محور بودن و رشد و تنفس عموم آحاد جامعه اسلامی باید در اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار گیرد.

عدالت‌محوری در اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار گیرد

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین ناصر خدایاری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی، عصر امروز، 26 دی ماه، در مراسم اختتامیه جشنواره طراحی پوستر اقتصاد مقاومتی، که در محل خانه مطبوعات استان برگزار شد، با اشاره به اینکه 147 کانون فرهنگی و هنری در ارومیه مشغول به فعالیت هستند، اظهار کرد: 82 کانون مستقر در شهرستان‌ها نیز فعالیت دارند که جمعا 246 کانون را پوشش می‌دهند.
وی ادامه داد: نوع توسعه‌ای که در زمان گذشته در کشور دنبال می‌کردیم، ظاهرا کشور را به سمت شکوفایی پیش می‌برد، ولی این کار با اتکا به دیگران صورت می‌گرفت.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی سه شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی را مطرح کرده است، خاطرنشان کرد: اگر استقلال را تفسیر کنیم، چیزی جز اقتصاد مقاومتی از آن نمی‌توان برداشت کرد و باید در راستای تحقق این سه هدف تلاش کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی تاکید کرد: نمی‌خواهیم با فاصله طبقاتی، اقتصاد مقاومتی را داشته باشیم و تمامی مردم باید همراه با هم رشد کنند و از این تضاد طبقاتی که ممکن است به گسترش شکاف‌های طبقاتی بینجامد، فاصله بگیریم و اقتصادی درون‌زا، برون‌نگر و ملی است که بازار 500 میلیونی را هدف قرار داده و مردمی باشد و همچنین عدالت‌محور بودن و رشد و تنفس عموم آحاد جامعه اسلامی باید در اقتصاد مقاومتی مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha