مدرسه‌سازی، توفیق الهی برای خیرین نیک‌اندیش است
کد خبر: 3781987
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۶

مدرسه‌سازی، توفیق الهی برای خیرین نیک‌اندیش است

گروه فرهنگی-مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی تصریح کرد: مدرسه‌سازی، توفیق الهی برای خیرین نیک‌اندیش است و امروز با همت خیرین، 4 مدرسه مشارکتی در میاندوآب به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدرسه‌سازی، توفیق الهی برای خیرین نیک‌اندیش است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ظهرامروز، 26 دی ماه، با حضور مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی و مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان، آیین افتتاح چهار مدرسه خیرساز مشارکتی در محل تالار امام خمینی شهرستان میاندوآب برگزار شد.
ابراهیم محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی، در این مراسم اظهار کرد: استان آذربایجان غربی با 980 کیلومتر راه مرزی، همسایگی با سه کشور و با رنگین‌کمانی از قومیت‌های مختلف، نگاه ویژه‌ای را برای حرکت در مسیر توسعه می‌طلبد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: آذربایجان غربی در حوزه آموزش و پرورش، جزو چهار استان لازم‌التوجه کشور است.
محمدی با بیان اینکه مدرسه‌سازی، توفیق الهی برای خیرین نیک‌اندیش است، گفت: امسال بالغ بر 593 هزار دانش‌آموز در سال‌تحصیلی جاری در 4987 واحد آموزشی استان مشغول تحصیل هستند و 24 هزار و 930 کلاس دایر اعم از دولتی و غیردولتی در سطح استان وجود دارد.
وی افزود: سرانه آموزشی استان 4.05 مترمربع است، در حالی که میانگین کشوری 5.18 متر مربع بوده و استان آذربایجان غربی در رتبه 29 قرار دارد، لذا رفع این معضل، نیازمند همت مضاعف دولت و خیرین است.
به گزارش ایکنا؛ امروز مدرسه 6 کلاسه قلم‌چی، 10 کلاسه روشنای پرتویی، 15 کلاسه روشنای قلم و 6 کلاسه قلم‌چی7 با حضور مسئولان استانی و شهرستانی به بهره‌برداری رسید.
انتهای پیام

captcha