حفظ انقلاب؛ یکی از اولویت‌های مهم مسئولان نظام است
کد خبر: 3781999
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۴

حفظ انقلاب؛ یکی از اولویت‌های مهم مسئولان نظام است

گروه اجتماعی- نماینده ولی فقیه در استان کردستان با تأکید بر اینکه حفظ انقلاب به عنوان یک اولویت مهم باید مورد توجه مسئولان باشد، گفت: باید دلسوز انقلاب باشیم و بدانیم که این انقلاب راحت به دست نیامده بلکه شهدای زیادی جان خود را برای حفظ نظام و انقلاب داده‌اند.

به گزارش ایکنا از کردستان، آیت‌الله سیدمحمد حسینی شاهرودی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 26 دی ماه در ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن گرامیداشت چهلمین سال انقلاب اسلامی و یاد و خاطره همه شهدای انقلاب اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر در اسلام جایگاه رفیع و ارزشمندی دارد که با انجام این دو وظیفه انسان می‌تواند سعادت دنیا و آخرت خود را تأمین کند.
وی یکی از شاخص‌های مؤمن بودن احساس مسئولیت همگانی برشمرد و بیان کرد: مهم آن است که نسبت به همدیگر احساس مسئولیت کنیم و مسئولیت‌ها را به خوبی بشناسیم و به وظیفه خود عمل کنیم. همانگونه که مسئولیت‌پذیری عمومی در قالب امر به معروف و نهی از منکر اعمال می‌شود.
رسیدگی به معیشت مردم؛ یکی از اصلی ترین معروفات
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی یکی از اصلی‌ترین معروفات نظام اسلامی را اقامه نماز و رسیدگی به معیشت مردم دانست و عنوان کرد: یکی از فرایض رکنی و اساسی مکتب اسلام اقامه نماز و رعایت معروفات و مردم را با خدا ارتباط دادن و به وضعیت معیشتی مردم رسیدگی کردن است.
وی عنوان کرد: مسئولان همه دستگاه‌ها باید در اجرای کامل معروفات و عفاف و حجاب حدودی را تعیین کنند و رعایت آن به عنوان یک معروف را در ادارات و سازمان‌ها یک تکلیف بدانند و با حساسیت بیشتری جلوی حریم شکنی‌ها را بگیرند.
نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به اینکه امر به معروف و نهی از منکر یک وظیفه همگانی است، اعلام کرد: مردم می‌توانند به مسئولان تذکر دهند و آنچه که به مسئولان بر می‌گردد تذکر نیست، بلکه اقدام عملی است.
وی با تأکید بر اینکه حفظ انقلاب به عنوان یک اولویت مهم باید مورد توجه قرارگیرد، گفت: باید دلسوز انقلاب باشیم و بدانیم که این انقلاب راحت به دست نیامده بلکه شهدای زیادی جان خود را برای حفظ نظام و انقلاب داده‌اند.
مردم و مسئولان باید نسبت به حفظ ارزش‌های ایرانی - انقلابی وفادار باشند
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی گفت: مردم و مسئولان باید نسبت به حفظ ارزش‌های ایرانی - انقلابی وفادار باشند و نباید افرادی که اعتقادی به دین، انقلاب و نظام ندارد، در این نظام حکمرانی کنند چون برخی از مدیران ما دین را کنار گذاشته و از قانون سرپیچی می‌کنند.
وی عنوان کرد: انقلاب اسلامی ایران ابهت و قدرت استکبار و غرب را فرو ریخت و پیش از آنکه منافع مادی و اقتصادی آنها را تهدید کند اصل حیات و مبانی فکری دشمن را به چالش کشیده است.
نماینده ولی فقیه در استان بیان کرد: طی ۴۰ سال اخیر تاکنون تحولات عظیمی در منطقه به وجود آمدو این انقلاب توانست ابهت دو ابر قدرت و اعتبار قدرت مالی آمریکا را به هم بریزد، تا جایی که اکنون دلار اعتبار سابق را ندارد.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری افزود: اگر تحریم‌ها را درست مدیریت کنیم دشمنان ما بیشتر آسیب می‌بینند و ضرر ما کمتر از آنها خواهد بود. چرا که بخشی از نگهداری و حفظ نظام به وسیله ما حاصل می‌شود.
آیت‌الله حسینی‌شاهرودی در پایان یادآور شد: دشمن با شایعه پراکنی به دنبال بدبین کردن مردم نسبت به نظام و مسئولان و ایجاد یأس و ناامیدی در جامعه است که با هوشیاری مسئولان و بازگو کردن خدمات نظام برای مردم، موجبات تقویت و افزایش امید درجامعه فراهم می‌شود.
انتهای پیام

captcha