برگزاری ‌کارگاه‌های تخصصی جشنواره «آوای بیداری» در لرستان
کد خبر: 3782015
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۵

برگزاری ‌کارگاه‌های تخصصی جشنواره «آوای بیداری» در لرستان

گروه فرهنگی ـ مدیر اجرایی دبیرخانه هماهنگی کمیته‌های تخصصی جشنواره آوای بیداری، گفت: کارگاه‌های تخصصی سرودها و آواهای انقلابی در حاشیه جشنواره آوای بیداری برگزار می‌شود.

برگزاری ‌کارگاه‌های تخصصی جشنواره «آوای بیداری» در لرستان

به گزارش ایکنا از لرستان، حامد حکیم‌زاده، مدیر اجرایی دبیرخانه هماهنگی کمیته‌های تخصصی جشنواره آوای بیداری عصر چهارشنبه، ۲۶ دی در حاشیه برگزاری «شب‌های انقلاب» در جمع خبرنگاران در رابطه با برگزاری برنامه‌های جنبی جشنواره آوای بیداری اظهارکرد: سروش کریمی، مدرس صداسازی و آواز و سیداحمد میرمعصومی مدرس آهنگ‌سازی، میکس و آشنایی با نرم‌افزار موسیقی را در دو کارگاه مجزا به علاقه‌مندان آموزش می‌دهند.

وی در رابطه با جامعه هدف این کارگاه‌ها افزود: در نخستین کارگاه تخصصی اعضای ۱۷ گروه بخش رقابتی حاضر در جشنواره، مربیان و سرپرستان گروه‌ها و علاقه‌مندان به هنر موسیقی در مرکز خرم‌آباد در این کارگاه‌ها حضور داشتند.

حکیم‌زاده با اشاره به اینکه این کارگاه‌ها توسط اساتید کشوری در دو مکان بانک صادرات و تالار بهمن ارشاد اسلامی برگزار شد گفت: دومین کارگاه تخصصی جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی امروز پنج‌شنبه، بیست و هفتم دی از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر دایر است این در حالی است که در پایان کارگاه گواهی حضور به حاضران در کلاس ارائه می‌شود.

انتهای پیام

 

captcha