اکران 14 فیلم جشنواره فجر در زنجان
کد خبر: 3782023
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۹

اکران 14 فیلم جشنواره فجر در زنجان

گروه فرهنگی- معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان از افتتاح یک سینمای جدید در زنجان خبر داد و گفت: در دهه فجر 14 فیلم جشنواره فجر در دو سینمای زنجان روی پرده می‌رود.

اکران 14 فیلم جشنواره فجر در زنجانبه گزارش ایکنا از زنجان، محمود علی‌محمدی شامگاه چهارشنبه ۲۶ دی‌ماه در نشست خبری با اشاره به طرح «سلام سینما» اظهار کرد: در سفر وزیر ارشاد به زنجان قول توسعه سینماهای سیار برای مناطق فاقد سینما گرفته شد و در حال حاضر سینمای سیار در خدابنده و ابهر استارت خورده و برای طارم نیز در دستور کار قرار دارد.
وی به احداث سینمای جدیدی در زنجان با نام روشا اشاره کرد و گفت: این سینما ظرفیت ۲۵۰ نفر را دارد که با اضافه شدن آن مردم زنجان از دو سینما بهره‌مند خواهند شد که به زودی شاهد افتتاح آن خواهیم بود.
معاون هنری و امور سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان با اشاره به اینکه در سطح استان به سینماهای بیشتری احتیاج داریم، خاطرنشان کرد: سینما یک صنعت است و باید بخش خصوصی برای رونق این صنعت حضور پررنگ‌تری داشته باشد.
وی از اعلام آمادگی دو سینمای زنجان برای اکران فیلم‌های جشنواره فیلم فجر خبر داد و گفت: سازمان سینمایی کشور اکران ۱۴ فیلم را برای استان در نظر گرفته که در دهه فجر به روی پرده می‌رود.
این مسئول به برگزاری سوگواره عکس اربعین با ۹۰۰۰ عکس ارسالی به این جشنواره اشاره کرد و افزود: عکاسی بین‌المللی سلامت روان نیز با ۱۸ هزار عکس از ۸۰ کشور در زنجان مورد داوری قرار گرفت که این رویداد بین‌المللی به لحاظ تعداد عکس بی‌نظیر بود.
علی‌محمدی در مورد موسیقی تصریح کرد: در خصوص موسیقی تنها به اکران‌های صحنه‌ای نمی‌توان اکتفا کرد و امیدواریم شاهد افزایش هنرمندان و کیفیت آثار این حوزه باشیم.
انتهای پیام
captcha