کاستی های انقلاب اسلامی شناسایی و در جهت رفع آن تلاش شود
کد خبر: 3782038
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۲

کاستی های انقلاب اسلامی شناسایی و در جهت رفع آن تلاش شود

گروه معارف- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: انقلاب اسلامی هم دارای آفتی است که باید این آفات را شناخت و در جهت حل آن بر آمد.

به گزارش ایکنا از یزد، حجت‌الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد 26 دی در جمع روحانیون مستقر که در محل سالن اجتماعات این اداره کل گردهم آمده بودند با بیان اینکه قرآن کریم انسان را به سوی خداوند متعال دعوت می‌کند تا به او حیات دینی، انسانی و تشریعی ببخشد اظهار کرد: قرآن به دنبال آن است تا زندگی برای انسان ساخته شود تا بتواند در آن جانشینی خدا را بر روی زمین کسب کند.
وی با اشاره در پیش بودن ایام فاطمیه و چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی افزود: در ایام پیشرو خدا، نخبگان و عامه مردم از طلاب و روحانیون انتظار دیگری دارند.
حسینی کوهستانی با بیان اینکه خداوند متعال هم بین عالم و غیرعالم تفاوت قائل شده است بیان کرد: خداوند متعال ازتبلیغ و پاسداری دین به‌عنوان وظایف عالمان یاد کرده است و انقلاب اسلامی هم از دین جدا نیست.
وی افزود: اگر چه مشکلات و نواقصی هم وجود دارد اما باید توجه داشت که این مسائل در زمان ائمه هم وجود داشته چون شیطان هیچگاه بیکار نبوده است.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه هرگاه زمینه برای تبلیع دین محیاتر بوده شیطان حضور فعال تری داشته است تصریح کرد: اما دین باعث نمی شود که در نظام جمهوری اسلامی در جهت حل مشکلات و آسیب ها بر نیاییم و به همین دلیل مسئولان کشور دائم در حال تلاش هستند.
وی افزود: اصلی وجود دارد که برای هر چیزی در عالم آفتی است و آموزه های دینی هم بر این اصل تاکید دارد لذا انقلاب اسلامی هم دارای آفتی است که باید این آفات را شناخت و در جهت حل آن بر آمد.
حسینی کوهستانی با بیان اینکه یکی از آفت هایی که انقلاب اسلامی را تهدید می‌کند نفوذ فرصت طلبان در انقلاب است افزود: گاهی این نفوذ در پست های مدیریتی است و گاهی هم در قالب یک تفکر که از یک خانواده و یا جمعی شروع می‌شود و جامعه ای را در برمی گیرد.
وی تصریح کرد: در طول تاریخ عوامل نفوذی ضربات بسیاری بر پیکره اسلام وپس از آن انقلاب وارد کرده اند که روحانیون باید آن را برای مردم بیان کنند.
حسینی کوهستانی از تجدد گرایی به‌عنوان آفت دیگر نظام جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: کم یا زیاد کردن برخی از مسائل از دین نمونه ای از اقداماتی است که در قالب تجدد گرایی انجام می‌شود.
وی با بیان اینکه آفت دیگر انقلاب اسلامی رجعت تدریجی به هنجارهای بیش از انقلاب است اظهار کرد: برخی از اهنجارهایی که با ظهور انقلاب اسلامی ریشه
کن شد اکنون پس از چهل سال عده ای به دنبال آن هستند تا از آن ها به‌عنوان ارزش احیا کنند.
مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد از توطئه های دشمنان به‌عنوان یکی دیگر از آفت های این انقلاب یاد کرد و افزود: توطئه دشمنان امری قطعی است که در قرآن هم به آن اشاره شده است.
حسینی کوهستانی افزود: در طول سال های پس از انقلاب توطئه های دشمنان بر علیه این نظام و انقلاب در تمامی عرصه ها آشکار بوده است.
وی گفت: عده ای به دنبال جدا کردن دین از سیاست دراین کشور هستند که این آفت بزرگی است چرا که دشمنان می دانند با حاکم شدن دین در زندگی، سیاست و... ملت ایران دیگر نمی توان در این ملت نفوذ کرد.

انتهای پیام

captcha