تجدید حیات اسلام؛ دستاورد جهانی انقلاب اسلامی
کد خبر: 3782050
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۴

تجدید حیات اسلام؛ دستاورد جهانی انقلاب اسلامی

گروه اجتماعی-امام جمعه مهاباد با تاکید بر اینکه تجدید حیات اسلام، از جمله دستاوردهای جهانی انقلاب اسلامی بود، تصریح کرد: انقلاب اسلامی، پدیده‌ای الهی و مبارک بود که جهان را به لرزه درآورد.

تجدید حیات اسلام؛ دستاورد جهانی انقلاب اسلامی

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، ماموستا عبدالسلام امامی، امام جمعه مهاباد، صبح امروز، 27 دی ماه، در نشست رسانه‌ای تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی، که به همت دفتر نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت استان برگزار شده بود، اظهار کرد: بحث چهل سالگی، هم در سنت و هم در قرآن به آن اشاره شده و همچنین پیامبر(ص) در سن چهل سالگی مبعوث شده‌اند.
وی با اشاره به اینکه اکنون در حالی در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی هستیم که دستاوردهای بسیار خوبی در ابعاد مختلف داشته‌ایم، ادامه داد: انقلاب اسلامی، پدیده‌ای الهی و مبارک بود که جهان را به لرزه درآورد.
ماموستا امامی افزود: از جمله دستاوردهای فرهنگی انقلاب اسلامی، مقابله با تهاجم فرهنگی بوده و عمومی شدن آموزش و ارتقا سطح سواد در جامعه و خودکفایی در محصولات استراتژیک نیز از دیگر دستاوردهای انقلاب است.
وی خاطرنشان کرد: از جمله دستاوردهای نظامی انقلاب اسلامی نیز می‌توان به دفاع قهرمانانه در طول هشت سال دفاع مقدس اشاره کرد و تشکیل سپاه و بسیج نیز از دیگر دستاوردهای نظامی به شمار می‌رود.
امام جمعه مهاباد با اشاره به اینکه اکنون ایران رتبه هشتم خودکفایی نظامی را در جهان دارد، یادآور شد: تجدید حیات اسلام، از جمله دستاوردهای جهانی انقلاب اسلامی بود و پس از انقلاب، مردم اسلام را در رنگ تازه‌ای دیدند.
انتهای پیام

captcha