توسعه قرآن، عترت و نماز از برنامه‌های راهبردی در آموزش و پرورش اردبیل
کد خبر: 3782067
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۲

توسعه قرآن، عترت و نماز از برنامه‌های راهبردی در آموزش و پرورش اردبیل

گروه فعالیت‌های قرآنی- معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: توسعه قرآن، عترت و نماز از برنامه‌های راهبردی معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل بوده و از برنامه‌های اولویت‌دار محسوب می‌شوند.

توسعه قرآن، عترت و نماز از برنامه‌های راهبردی در آموزش و پرورش اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان اردبیل، مصطفی کافی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل، امروز، بیست و هفتم دی ماه، در جلسه کمیسیون آموزش عمومی قرآن کریم استان اردبیل، با اشاره به توسعه قرآن، عترت و نماز به عنوان برنامه اولویت دار معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل اظهار داشت: توجه به مهارت ارتباطی و حرفه‌ای و نیز ایجاد روحیه امید در بین دانش آموزان از دیگر برنامه‌های اصلی این معاونت در سال تحصیلی ۹۸-۹۷ می‌باشد.
کافی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به طرح نهضت ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم تصریح کرد: بیش از ۶۰ هزار نفر دانش آموز در سامانه طرح نهضت ملی حفظ جزء ۳۰ قرآن کریم ثبت نام کرده اند که هر سال در سطح مدارس مناطق و نواحی برگزار می‌شود.
وی همچنین از حضور ۲ هزار دانش آموز در مرحله استانی مسابقات قرآن، عترت و نماز به میزبانی آموزش و پرورش شهرستان نیر خبر داد و خاطر نشان ساخت: ۸۵ هزار نفر دانش آموز در مرحله آموزشگاهی و ۱۴ هزار نفر در مرحله منطقه‌ای شرکت کرده بودند که از این میان ۲ هزار نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند که در ۱۴ رشته بخش برادران و ۱۲ رشته بخش خواهران با هم به رقابت خواهند پرداخت.
معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل در ادامه افزود: ۱۱۵ نفر از فرهنگیان نیز در ۴ رشته (احکام (غیر حضوری)، قرآن، نهج البلاغه و حفظ) در هفته بزرگداشت مقام معلم در مسابقات قرآن، عترت و نماز حضور خواهند داشت.
انتهای پیام

captcha