افتتاح و بهره برداری از ۷ باب خانه عالم در هرمزگان
کد خبر: 3782085
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۳

افتتاح و بهره برداری از ۷ باب خانه عالم در هرمزگان

گروه فرهنگی- کارشناس اعزام و استقرار تبلیغات اسلامی هرمزگان گفت: ۷ باب خانه عالم در روستا‌های استان هرمزگان افتتاح و بهره برداری شد.

افتتاح و بهره برداری۷ باب خانه عالم در هرمزگانبه گزارش ایکنا از هرمزگان به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، حجت الاسلام اسحاق فاضلی پور کارشناس اعزام و استقرار تبلیغات اسلامی هرمزگان پنج شنبه ۲۷ دی ماه  گفت: امروز ترویج سبک زندگی اسلامی یکی از بزرگترین رسالت‌های مسئولان بخش‌های فرهنگی و بخش‌های تصمیم سازی و اجرایی است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه ساخت خانه‌های عالم در روستا‌ها به ترویج سبک زندگی اسلامی منجر می‌شود، افزود: سبک زندگی اسلامی بر محور قرآن و سیره اهل بیت عصمت و طهارت (ع) انسان را به قله‌های رفیع معنویت می‌رساند.

کارشناس اعزام و استقرار تبلیغات اسلامی هرمزگان با بیان اینکه دین مبین اسلام برای تک تک بخش‌های زندگی انسان برنامه مدون دارد، ابراز داشت: اسلام دینی جامع و کامل است و برای همه ابعاد زندگی از خوردن و خوابیدن تا معماری و اوقات فراغت برنامه دارد.

حجت الاسلام فاضلی پور ادامه داد: حضور دائم روحانی در روستا‌ها موجب تقویت مبانی دینی و اعتقادی روستائیان و تعمیق باور‌های دینی و رونق گرفتن آئین‌های مذهبی خواهد شد.

کارشناس اعزام و استقرار تبلیغات اسلامی هرمزگان در پایان گفت: در استان هرمزگان تعداد ۲۰۰ خانه عالم دراختیار اداره کل تبلیغات اسلامی استان بوده که از این تعداد، هفت واحد در سال ۹۷ افتتاح و به بره برداری رسیده است.

انتهای پیام

captcha