اجرای هنرمندان ملی و استانی در اختتامیه جشنواره «آوای بیداری»
کد خبر: 3782097
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۷

اجرای هنرمندان ملی و استانی در اختتامیه جشنواره «آوای بیداری»

گروه فرهنگی ـ مدیر کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی جشنواره آوای بیداری از اجرای هنرمندان ملی و استانی در آیین اختتامیه جشنواره خبر داد.

اجرای هنرمندان ملی و استانی در اختتامیه جشنواره «آوای بیداری»

به گزارش ایکنا از لرستلن، مجتبی رومانی، مدیر کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی جشنواره آوای بیداری، پنج‌شنبه ۲۷ دی در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری مطلوب چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج در لرستان، اظهارکرد: این جشنواره با حمایت  سازمان بسیج هنرمندان کشور و سپاه لرستان برگزار شده که برنامه شب‌های انقلاب این جشنواره با استقبال گسترده مردم و هنرمندان همراه بوده است.

وی به استفاده از ظرفیت رسانه‌ها در اطلاع رسانی چهارمین جشنواره سرودهای حماسی و آواهای انقلابی بسیج اشاره کرد و گفت: آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ملی سرودهای حماسی و آواهای انقلابی در سالن بانک صادرات خرم‌آباد برگزار می‌شود.

رومانی برگزاری این جشنواره را برای معرفی پتانسیل‌های هنر هنرمندان لرستان در عرصه آواهای انقلابی دانست و گفت: آیین اختتامیه باحضور تعدادی از مسئولان کشوری و استانی و با اجرایی هنرمندان ملی برگزار خواهد شد.

مدیر کمیته اطلاع رسانی و روابط عمومی جشنواره آوای بیداری با ذکر این مطلب که در آیین اختتامه جشنواره آوای بیداری علاوه بر معرفی گروه‌ها و نفرات برتر، شاهد اجرای آثار هنرمندان شاخص نیز خواهیم بود، خاطرنشان کرد: خوشبختانه استقبال از این جشنواره بسیار خوب بوده و در شب‌های گذشته شاهد حضور پررنگ خانواده‌ها و به ویژه جوانان در سالن اجرای جشنواره بوده‌ایم.

captcha