۴۳ برنامه شاخص در دهه فجر در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 3782107
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

۴۳ برنامه شاخص در دهه فجر در یزد اجرا می‌شود

گروه سیاسی- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به برنامه‌های دهه فجر این اداره کل گفت: ۴۳ برنامه شاخص در ایام الله دهه فجر توسط اداره کل تبلیغات اسلامی یزد برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در گفت و گو با ایکنا یزد با اشاره به برنامه های این سازمان در ایام دهه فجر اظهار کرد: دشمنان ما می‌خواهند بگویند که اسلام و نظام اسلامی ناکارآمد است و برای اینکه این نکته را اثبات کنند، در تلاش برای افزایش فشارهای اقتصادی هستند و گمان می‌کنند اگر این فشارها افزایش یابد و مردم معترض شوند، می‌توانند به اثبات ناکارآمدی نظام اسلامی برسند.
وی افزود: امسال ایام دهه فجر با ایام فاطمیه متقارن شده و به همین دلیل امسال به طور قطع حضور مردم در برنامه‌های دهه فجر باشکوه‌تر خواهد بود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد با بیان اینکه در دهه فجر امسال اغلب برنامه‌های تبلیغات اسلامی، محتوایی و بر اساس نیاز روز جامعه است، گفت: در تلاش هستیم با تدارک برخی برنامه‌ها، هم مبانی و مستندات انقلاب اسلامی را بر اساس آیات و روایات تبیین کنیم.
حسینی کوهستانی از برگزاری همایش «فخر چهلم» خبر داد و افزود: این همایش که گستره ملی دارد، با موضوع ۱۵ موضوع مورد نیاز و مورد سئوال جامعه برگزار می‌شود.
وی با دعوت از همه پژوهشگران و فرهیختگان حوزوی و دانشگاهی جهت ارسال مقاله به این همایش گفت: علاقه مندان تا ۳۰ بهمن ماه فرصت دارند نسبت به ارائه چکیده و اصل مقالات اقدام کنند.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد همچنین از برگزاری مسابقه نقاشی نسل نو برای دانش آموزان دبستانی با همکاری آموزش و پرورش، ویژه برنامه ارباب امانت، برگزاری گفتمان‌های دینی با موضوع انقلاب اسلامی، برگزاری همایش طلایه‌داران فاطمی، یاران عاشورایی انقلاب، همایش بانوان، برنامه‌های قرآنی در ایام دهه فجر امسال خبر داد.

انتهای پیام

captcha