حمایت کمیته امداد فردیس از 200 کودک دچار سوتغذیه
کد خبر: 3782115
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۵

حمایت کمیته امداد فردیس از 200 کودک دچار سوتغذیه

گروه اجتماعی- 200 کودک دچار سوتغذیه طی 9 ماه گذشته تحت حمایت کمیته امداد شهرستان فردیس قرارگرفتند.

 

حمایت کمیته امداد فردیس از 200 کودک دچار سوتغذیهحسین باریکانی، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان فردیس در گفت و گو با ایکنا از البرز، اظهارکرد: بنا به تشخیص مراکز بهداشتی شهرستان مبنی بر سوتغذیه کودکان و معرفی به کمیته امداد پرونده حمایتی تشکیل و اقلام خوراکی یا بن کالا برای جلوگیری از سوتغذیه به مبلغ 361 میلیون ریال تحویل شد.
وی تاکید کرد: سوتغذیه از جمله بیماری‌هایی است که نیاز به بررسی و مراقبت بیشتری دارد و عدم کنترل این بیماری عوارض جبران‌ناپذیری را برای کودکان به دنبال دارد.
باریکانی گفت: این نهاد علاوه بر ارائه کمک مالی برای رفع این بیماری، اقدام به ارائه آموزش‌های متنوع به مادران این گروه از جامعه هدف کرده است.
این مسئول تصریح کرد: تعداد سه هزار و 500 خانوار تحت پوشش این نهاد در فردیس ماهیانه به جز یارانه دولت در مجموع مبلغ یک میلیارد و 920 میلیون ریال دریافت می‌کنند.
رئیس کمیته امداد فردیس گفت: همچنین 770 مورد کمک‌های موردی مبلغ به چهار میلیارد و 457 میلیون ریال غیر از کمک‌های معیشتی برای رفع مشکلات روزمره مددجویان پرداخت شد.
وی بیان کرد: همچنین 76 مورد برای تهیه لوازم زندگی از جمله لوازم سرمایشی و گرمایشی و آبگرمکن و دیگر لوزام به مبلغ 497 میلیون ریال به مددجویان تحت حمایت پرداخت شد.
انتهای پیام

captcha