رشادت‌های ایثارگران در بروكراسی‌های اداری فراموش نشود/ هراسی از تهدیدها نداریم
کد خبر: 3782131
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

رشادت‌های ایثارگران در بروكراسی‌های اداری فراموش نشود/ هراسی از تهدیدها نداریم

گروه اجتماعی ـ استاندار فارس تأكید كرد كه نباید رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران در پیچ و خم این مشکلات روزمره و بوروکراسی‌های اداری به فراموشی سپرده شود.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 27 دی‌ماه در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران این استان، خانواده شهدا و ایثارگران را ذخیره فرهنگی برای جامعه توصیف كرد و گفت: امروز ضرورت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بیش از پیش احساس می‌شود.
وی با بیان اینكه خانواده شهدا و ایثارگران بهترین سفیر و مروج برای فرهنگ ایثار و شهادت هستند، بر لزوم رفع مشكلات این خانواده‌ها تأكید كرد و گفت: نباید رشادت‌ها، ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های خانواده‌های شهدا و ایثارگران در پیچ و خم این مشکلات روزمره و بوروکراسی‌های اداری به فراموشی سپرده شود.
رحیمی با یادآوری اینكه اهداف شهدا و ایثارگران، استمرار نظام جمهوری اسلامی، ترویج فرهنگ اسلامی، حفظ و صیانت از مرزها و پیروی از ولایت فقیه را از جمله اهداف آنان برشمرد و گفت: امروز دشمنان تمام این اهداف را نشانه رفته‌اند كه مسلماً با وجود خانواده‌های شهدا و ایثارگران آنان هرگز موفق نخواهند شد.
استاندار فارس خانواده‌های شهدا و ایثارگران را پشتوانه‌ای قدرتمند برای دفاع از كیان نظام جمهوری اسلامی توصیف كرد و گفت:‌ آنان همواره پایبندی خود را به نظام جمهوری اسلامی را در عمل به اثبات رسانده‌اند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اشاره كرد و گفت:‌ دشمن همواره تلاش می‌كند تا این انقلاب جشن 40 سالگی خود را نبیند اما به یاری خدا جشن‌های چهلمین سالگرد انقلاب باشكوهتر از همیشه به همراه بیان دستاوردها و خدمات 40 ساله نظام برگزار خواهند شد.
رحیمی همچنین به برگزاری این نشست اشاره كرد و گفت: نتایج این‌گونه جلسات و نشست‌ها باید به‌گونه‌ای باشد كه برخی از مشكلات جامعه ایثارگر را برطرف كند.
استاندار فارس همچنین خواستار توجه به فرزندان شهدا و ایثارگران شد و گفت:‌ باید زمینه پذیرفتن مسئولیت در حوزه‌های مختلف اداری، اجتماعی، سیاسی و غیره را برای فرزندان شهدا و ایثارگران فراهم کنیم.
وی جامعه ایثارگران را اصلی‌ترین مدافع حفظ نظام و ارزش‌ها دانست و خواهان ارتباط جدی‌تر این جامعه با مدیریت ارشد استان شد و گفت: فرهنگ غنی ایثار پایه‌ای برای حرکت جامعه به سمت توسعه است.
رحیمی با بیان اینکه امروز با تکیه بر توان داخلی و استفاده از فرصت‌های بین‌المللی هراسی از تهدیدها نداریم، افزود: طی چهل سال گذشته خدمات ارزنده‌ای توسط نظام جمهوری اسلامی ارائه شده که بزرگ‌ترین آن‌ها دستاوردهای معنوی همچون فرهنگ ایثار است و این فرهنگ به ما می‌آموزد منافع جمعی و ملی را بر منافع شخصی رجحان دهیم.
استاندار فارس در پایان با بیان اینكه عملکرد نظام جمهوری اسلامی تا به امروز به گونه‌ای بوده که بخش اعظمی از مطالبات مردمی را محقق کرده است، گفت: جمهوری اسلامی ایران امروز از هیچ ابرقدرتی تبعیت نمی‌کند بلکه تصمیم گیرنده اصلی در منطقه محسوب می‌شود.
انتهای پیام

captcha