یادواره شهدا تجدید عهد و پیمان با اسوه‌های عشق و مقاومت است
کد خبر: 3782133
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۸

یادواره شهدا تجدید عهد و پیمان با اسوه‌های عشق و مقاومت است

گروه سیاسی- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جاودانه ساختن این نیکی ها بار دیگر با آن اسوه‌های عشق و مقاومت تجدید عهد و پیمان می‌کنیم.

به گزارش ایکنا از کردستان، رضا نجفی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان در مراسم گرامیداشت شهدای بمباران 28 دی ماه سنندج که امروز، 27 دی ماه جاری در سالن شهدای گمنام سنندج برگزار شد، با تجلیل از ایثارگری، رشادت‌ها و دلیرمردی‌های شهدا و ایثارگران اظهار کرد: جشن چهل سالگی انقلاب را با میزبانی از خانواده شهدای 28 دی ماه آغاز می‌کنیم و حضور خانواده شهدای مظلوم 28 دی در این مراسم برکات جشن‌های انقلاب را بیشتر خواهد کرد.
وی با اشاره به اینکه میزبان واقعی این مراسم و محافل خود شهدا هستند، افزود: برپایی این مراسمات فضیلتی بزرگ در راه اعتلای حفظ دستاوردهای شهیدان معظم و رسالت خطیر ترویج فرهنگ غنی شهید و شهادت است.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان بیان کرد: اردیبهشت ماه سال آینده، کردستان همیشه قهرمان کنگره نهایی سرداران و 5400 شهید استان را در سالروز سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری به استان کردستان برگزار خواهیم کرد.
وی عنوان کرد: تاریخ همواره به دلاورمردی‌ها و جانفشانی‌ها، ایثارو فداکاری‌های مردم همیشه در صحنه استان کردستان گواهی خواهد داد.
نجفی اعلام کرد: بدون شک یاد و خاطر ایثارگری های سرزمین مجاهدت‌های خاموش در اذهان ملت ایران همواره پرآوازه خواهد ماند و قصه جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های مردم کردستان مانند نگینی پرفروغ برتارک مقاومت و پایداری این خطه خواهد درخشید.
وی ادامه داد: 28 دی ماه که با عنوان روز ملی مقاومت سنندج ثبت شده است، سالروز شهادت 220 یار پاک باخته و رویش 105 شقایق مطهر در گلستان جانبازی و فداکاری است که در بمباران سال 1365 به خاک و خون کشیده شدند.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کردستان گفت: با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و جاودانه ساختن این نیکی‌ها بار دیگر با آن اسوه‌های عشق و مقاومت تجدید عهد و پیمان می‌کنیم.
وی در پایان یادآور شد: خدا را شاکریم که به برکت وجود و عطر خون شهیدان والا مقام فضای پرمهر سنندج قهرمان مطهر شده است و این شهر را تبدیل به سنبل صبر و ایستادگی کرده است.
انتهای پیام

captcha