انقلاب اسلامی؛ پرچم‌دار تمامی انقلاب‌های منطقه
کد خبر: 3782210
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۴

انقلاب اسلامی؛ پرچم‌دار تمامی انقلاب‌های منطقه

گروه سیاست و اقتصاد ـ یک استاد دانشگاه با اشاره به اینکه امام خمینی(ره)، بزرگترین تحول بشریت را به‌وجود آورد و انقلابی عظیم و ارزشمند رقم خورد، گفت: اکنون انقلاب اسلامی، پرچم‌دار تمامی انقلاب‌های منطقه است.

انقلاب اسلامی؛ پرچم‌دار تمامی انقلاب‌های منطقهبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین مجید یوسفی، استاد دانشگاه ظهر امروز، 28 دی‌ماه در پیش از خطبه‌های نماز جمعه ارومیه، با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه اظهار کرد: سوره کوثر، بیانگر عظمت جایگاه حضرت فاطمه(س) است، اراده خداوند عبارت از این بوده که اهل بیت پیامبر(ص) را از هرگونه ناپاکی، پاک کرده و اسوه و الگوی زندگی ما پیامبر(ص) و اهل بیت(ع) ایشان است.
وی با بیان اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: 40 سال از عزت، اقتدار، معنویت، وحدت، انسجام ملی، مبارزه با دشمن و پایداری مردم گذشت، در هر انقلاب سه مورد نیاز است که عبارتند از برنامه کامل و صحیح و رسا که همان دین اسلام بوده، حضور مردم و وجود رهبر است.
یوسفی ادامه داد: تمامی توطئه‌های دشمنان نیز بر علیه همین سه مورد بوده و امروز درصدد هستند که به دنیا بفهمانند دین یک مسئله شخصی است و با این راه می‌خواهند اسلام را کنار بگذارند.
وی افزود: اسلام، برای رساندن انسان به درجات عالی آمده و امروز، دنیای علم وابسته به کشورهای مسلمان است و وظیفه ما در آستانه چهل سالگی انقلاب، حضور در صحنه، تبعیت از ولی فقیه و حفظ دین مبین اسلام است.
این استاد دانشگاه تصریح کرد: امام خمینی(ره)، بزرگترین تحول بشریت را بوجود آورد و در مقابل استکبار و زورگویی ایستاد و انقلابی عظیم و ارزشمند رقم خورد و اکنون انقلاب اسلامی، پرچم‌دار تمامی انقلاب‌های منطقه است.
انتهای پیام

captcha