حضور جوانان در هر عرصه‌ای، موفقیت و اثرگذاری بیشتری را به همراه دارد
کد خبر: 3782221
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۱

حضور جوانان در هر عرصه‌ای، موفقیت و اثرگذاری بیشتری را به همراه دارد

گروه اجتماعی _ امام جمعه اردبیل گفت: هر جا پای جوانان به میان می‌آید موفقیت و اثرگذاری بیشتر در کار‌ها نیز اتفاق می‌افتد که این موضوع نباید به هیچ وجه مورد بی‌توجهی واقع شود و باید در هر عرصه‌ای از ظرفیت جوانان استفاده شود تا بتوانیم به اهداف مورد نظرمان در این زمینه دست یابیم.

حضور جوانان در هر عرصه‌ای، موفقیت و اثرگذاری بیشتری را به همراه داردبه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل روز گذشته، ۲۷ دی‌ماه در بازدید از نمایشگاه کاریکاتور در خانه جوانان گفت: زبان هنر محور اصلی رفع معضلات اجتماعی است که در این زمینه مسئولان وظیفه‌ای خطیر و حساس برعهده دارند که باید به وظایف خود در این زمینه جامه عمل بپوشانند.
وی بیان کرد: جوانان متعهد و متخصص با داشتن علاقه و انگیزه باید در راستای اثرگذاری بین عموم مردم تلاش وافری داشته باشند و انتظار ما از مدیران و مسئولان اجرایی این است که مردم و به خصوص را مورد حمایت قرار دهند تا بازده و خروجی قابل قبول را بتوانیم به دست آوریم.
امام جمعه اردبیل گفت: این مورد کاملاً مشهود است که هر جا پای جوانان به میان می‌آید موفقیت و اثرگذاری بیشتر در کار‌ها نیز اتفاق می‌افتد که این موضوع نباید به هیچ وجه مورد بی‌توجهی واقع شود و باید در هر عرصه‌ای از ظرفیت جوانان استفاده شود تا بتوانیم به اهداف مورد نظرمان در این زمینه دست یابیم.
عاملی تصریح کرد: برگزاری نمایشگاه‌های هنری و تولید آثار هنری با هدف تولید محتوای فاخر در حال حاضر یکی از کار‌های محوری ما است و به این مهم می‌خواهیم دست یابیم تا ارزش‌های اسلامی و ایرانی را در بین عموم مردم ترویج داده و خلا‌ها و کمبود‌های موجود را برطرف کنیم.
وی اظهار کرد: ارائه برنامه‌های جامع و عملیاتی در این خصوص و نیز جمع‌آوری آثار فاخر در این زمینه جزو اولویت‌های اساسی ما است که باید با محوریت خود جوانان باشد تا خلاقیت و انگیزش کافی و لازم را نیز داشته باشد و برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی یک نقطه عطف و روشن برای دستیابی به اهداف مورد نظر در این زمینه است که امیدواریم مورد توجه واقع شود.
انتهای پیام

captcha