حضور خبرنگاران در کنار مسئولان؛ زمینه‌ساز دلگرمی خادمان مردم
کد خبر: 3782224
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

حضور خبرنگاران در کنار مسئولان؛ زمینه‌ساز دلگرمی خادمان مردم

گروه فرهنگی ـ شهردار خلخال گفت: خبرنگاران قشر بی‌ادعا و تلاشگر و همیشه در صحنه هستند و باید بیشتر از پیش مورد توجه مسئولان و مردم قرار بگیرند و حضور خبرنگاران در کنار مسئولان، زمینه‌ساز دلگرمی خادمان مردم است.

حضور خبرنگاران در کنار مسئولین، زمینه‌ساز دلگرمی خادمان مردم استبه گزارش ایکنا از اردبیل، فاطمه جوادی، شهردار خلخال روز گذشته، ۲۷ دی‌ماه در جریان عیادت اعضای شورای اسلامی شهر از خبرنگار مصدوم ایرنا در خلخال گفت: بودن خبرنگاران در کنار مسئولان همواره زمینه دلگرمی خادمان به مردم را برای ارائه خدمات بهتر و بیشتر به جامعه فراهم می‌کند.
وی با بیان مشکلات عدیده شغل مقدس خبرنگاری تصریح کرد: حضور در بدترین شرایط جوی و در صحنه‌هایی که نیاز به حضور خبرنگاران بوده به همراه تحمل بار روحی و روانی ناشی از مشاهده صحنه‌های دلخراش حوادث به عنوان یک اجتناب‌ناپذیر برای خبرنگاران همراه بوده و درک این شغل سخت و زیان‌آور و توجه به این قشر آسیب‌پذیر ضرورت دارد.
وی افزود: در حالی که بیشتر خبرنگاران از کمترین حقوق و مزایا نسبت به سایر گروه‌های اجتماعی جامعه برخوردار هستند بیشترین سطح خدمات اطلاع‌رسانی از نحوه عملکرد مسئولان، رویداد‌های خبری روز، گزارش‌های هواشناسی، شرایط سخت جوی راه‌های ارتباطی و حوادث اتفاق افتاده منطقه با تلاش این قشر ارائه می‌شود.
جوادی با اشاره به اینکه خانواده خبرنگاران نیز همراه سرپرست خانواده همیشه بخشی از بار سنگین این شغل را بر دوش خود حمل می‌کنند، حضور مستمر در منزل خبرنگاران و دلجویی از خانواده‌های آن‌ها را قدردانی در مقابل بزرگترین تلاش‌های آن‌ها در تهیه خبر دانست.
جوادی همچنین با قدردانی از تلاش خبرنگار ایرنای خلخال در پوشش و انعکاس اخبار و رویداد‌های شهرداری گفت: خبر‌های ایرنا همواره مورد دلگرمی خادمان به مردم در این دستگاه غیردولتی خدمات‌رسان بوده است.
انتهای پیام

captcha