خانواده، تأثیر اساسی در ریشه و اعتقادات انسان دارد
کد خبر: 3782235
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۸

خانواده، تأثیر اساسی در ریشه و اعتقادات انسان دارد

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه موقت پلدشت بیان کرد: خانواده، تأثیر اساسی در ریشه و اعتقادات انسان دارد و اگر کودکی به درستی تربیت شود، مایه افتخار خانواده خواهد بود.

خانواده، تاثیر اساسی در ریشه و اعتقادات انسان داردبه گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام والمسلمین میرزا قربان بابایی، امام جمعه موقت پلدشت، ظهر امروز، 28 دی‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه پلدشت، با اشاره به اهمیت اعتقادات و اخلاق انسان گفت: یکی از عواملی که در اعتقادات و ریشه انسان تاثیر اساسی دارد، خانواده بوده و خانواده همچون باغبان است که گل را می‌پروراند و اگر کودک درست تربیت شود، مایه افتخار پدر و مادر می‌شود.
وی با اشاره به تاثیرگذاری محیط بر تربیت کودکان اظهار کرد: عامل دومی که در خصوصیات اخلاقی و زندگانی کودک تاثیر می‌گذارد، محیط است و باید به محیطی که در آن زندگی می‌کنیم، توجه جدی داشته باشیم.
امام جمعه موقت پلدشت افزود: همنشینی و رفاقت، سومین عامل موثر است، چه بسا انسان‌هایی که در سایه رفاقت خود، از راه اصلی گمراه شده‌اند.
به گفته وی انسان باید به گونه‌ای دوست خویش را انتخاب کند که وقتی در آن می‌نگرد، خداوند را به یادش بیاورد و حرفش به علم انسان بیافزاید.
وی با اشاره به پیام مقام معظم رهبری به انجمن‌های اروپا تصریح کرد: دانشجویان ایرانی که در هر نقطه‌ای از جهان برای بی‌نیازی کشور تلاش می‌کنند، در واقع جهاد فی‌سبیل‌الله می‌کنند.
امام جمهه موقت پلدشت اظهار کرد: امروزه جمهوری اسلامی ایران از امنیت کامل برخوردار است و این را مدیون فداکاری، ایثارگری و از جان‌گذشتگی مردانی هستیم که شبانه‌روز در مرزهایمان در حال تلاش هستند.
وی افزود: ولایت‌مداری، ولایت‌محوری و حضور در صحنه، بهترین وسیله برای شکست نقشه‌های دشمنان است و امسال نیز با شکوهتر از سال‌های گذشته، جشن ۴۰ سالگی انقلاب را برگزار می‌کنیم.
انتهای پیام

captcha