حضرت فاطمه(س) الگوی مبارزه سیاسی در دفاع از حق و حقیقت بود
کد خبر: 3782236
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۴

حضرت فاطمه(س) الگوی مبارزه سیاسی در دفاع از حق و حقیقت بود

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه خرم‌آباد با بیان این‌که حضرت فاطمه(س) در دفاع از حق، ولایت و امامت و برای مبارزه با ظلم به شهادت رسید، اظهار کرد: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی مبارزه سیاسی در دفاع از حق و حقیقت بود و با بصیرت و آگاهی از ولایت دفاع و از انحراف امت اسلامی جلوگیری کرد.

یبه گزارش ایکنا از لرستان، آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد امروز، 28 دی‌ماه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته خرم‌آباد در مصلی الغدیر این شهر، با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اظهارکرد: حضرت فاطمه‌زهرا(س) برای دفاع از حق، ولایت و امامت و مبارزه با ظلم به شهادت رسیدند.
وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) الگوی مبارزه سیاسی در دفاع از حق و حقیقت بود و با بصیرت و آگاهی از ولایت دفاع و از انحراف امت اسلامی جلوگیری کردند.
آیت‌الله میرعمادی عنوان کرد: هیچ واقعه‌ای مظلوم‌تر و جانسوزتر از شهادت حضرت زهرا(س) نیست و ایشان دختر بهترین خلق خدا بر روی زمین است.

برنامه‌ریزی آمریکا برای تشکیل همایش ضدایرانی
خطیب نمازجمعه خرم‌آباد در ادامه با اشاره به تحریم‌های آمریکا علیه ایران، اظهار کرد: تحریم‌های آمریکا علیه ایران شکست خورده و اکنون در حال برنامه‌ریزی برای تشکیل همایش ضد ایرانی در لهستان هستند.
وی با بیان این‌که آمریکا قدرت ایران را در منطقه و دنیا حس کرده و می‌خواهد با جنگ روانی و اقتصادی علیه مردم این اقتدار را مهار کند، افزود: مردم با بصیرت و هوشیار همواره نقشه‌ها و توطئه‌های شوم آمریکا را خنثی می‌کنند.
آیت‌الله میرعمادیبا بیان این‌که آن‌چه تاکنون نقشه دشمنان را خنثی کرده حضور مردم در صحنه و خون شهیدان است، دستاوردهای چهل ساله انقلاب اسلامی را مهم و ارزشمند برشمرد و ادامه داد: ریشه این دستاوردها استقلال نظام اسلامی و ولایی بوده، نظامی که مبتنی‌بر ولایت فقیه است.

علت اصلی دشمنی آمریکا با ملت ایران
امام جمعه خرم‌آباد با اشاره به این‌که علت اصلی دشمنی آمریکا با ملت ایران پیشرفت و بالندگی کشور است، گفت: تولید اورانیوم، برنامه‌های هسته‌ای، تولید انبوه جنگنده کوثر، آمریکا را به وحشت انداخته است.
خطیب نماز جمعه خرم‌آباد با اشاره به اول بهمن‌ماه سالروز ترور حسنعلی منصور نخست وزیر رژیم شاه توسط شهید بخارایی، گفت: ضرورت دارد در هر زمانی خادم و خائن به ملت را بشناسیم.
وی اضافه کرد: حسنعلی منصور یک خائن به ملت و خادم استعمارگران بود که کاپیتولاسیون را تایید کرد در حالی‌که شهیدان مدرس، بخارایی و نواب صفوی خادم ملت و دشمن استعمارگران بودند.

انتهای پیام

captcha