دستاوردهای انقلاب بدون بزرگنمایی بیان شود
کد خبر: 3782237
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۷ - ۱۵:۱۰

دستاوردهای انقلاب بدون بزرگنمایی بیان شود

گروه سیاست و اقتصاد ـ امام جمعه کرج با تأکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب بدون بزرگنمایی بیان شود، گفت: گاهی وقت‌ها برای بیان دستاوردها غلو می‌شود.

دستاوردهای انقلاب بدون بزرگنمایی بیان شود

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سیدمحمدمهدی حسینی‌همدانی، امام جمعه کرج امروز، 28 دی‌ماه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه با اشاره به فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، اظهار کرد: درک دریای بیکران ابعاد وجودی این بانوی مکرمه برای غیرمعصوم مقدور نیست. آنچه بیان می‌شود گوشه‌ای از فضائل ایشان است که از طریق خودشان قابل‌فهم شده است.
وی خطاب به نمازگزاران، گفت: زیارت‌نامه حضرت فاطمه(س) را مطالعه کنید و در آن تأمل‌ کنید، در این زیارت‌نامه مطالب دقیقی عنوان ‌شده است.
خطیب جمعه کرج به خطبه معروف فدک اشاره کرد و گفت: این خطبه پر از معرفت و بصیرت است. مخاطبان را از انحراف به‌خوبی آگاه می‌کند.
امام جمعه کرج در ادامه با اشاره به اینکه در آستانه 40 سالگی انقلاب هستیم، گفت: جنبه معنوی حرکت مردم در انقلاب پررنگ‌تر از دیگر جنبه‌ها است.
نماینده ولی‌فقیه در استان البرز گفت: دشمنان می‌خواهند مردم را عصبانی کنند. اما به فضل خدای بزرگ حضور در مراسم 40 ‌سالگی انقلاب و یوم‌الله 22 بهمن‌ماه پررنگ و باشکوه خواهد بود.
حسینی‌همدانی تصریح کرد: دشمنان سعی می‌کنند هیئت‌های مذهبی را از کار بیندازند و افکار شیعه انگلیسی را در مجالس اشاعه دهند. آرام وارد ایام مبارک دهه فجر می‌شویم که با ایام فاطمیه مصادف است. باید حرمت ایام لحاظ شود نباید فراموش کنیم که انقلاب ما فاطمی بوده است.
وی بابیان اینکه آمریکایی‌ها اعلام کرده بودند که کاری می‌کنیم که ایران جشن 40 ‌سالگی را نبیند، گفت: این خیال باطلی است. آن‌ها می‌دانند که کاری از پیش نخواهند برد.
امام جمعه کرج در ادامه با تأکید بر اینکه دستاوردهای انقلاب بدون بزرگنمایی بیان شود، گفت: گاهی وقت‌ها برای بیان دستاوردها غلو می‌شود، واقعیت‌ها را بیان کنیم همچنین توانایی‌های که داشتیم و با کوتاهی کردن فرصت‌ها را از دست دادیم نیز بیان شود.
حسینی‌همدانی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به نقش رهبری و تدبیر ایشان که باعث ناکامی نقشه‌های دشمن شده است، گفت: دشمنان برای رسیدن به اهداف خود به دنبال هجمه علیه رهبری هستند.
وی با اشاره به اینکه در مسئله ولایت‌محوری و مسائل مربوط به ایشان باید کاری جدی، مطالعاتی و تبلیغی انجام شود، گفت: همه خائنان به‌نظام و همچنین دشمنان بدانند اینجا کوفه نیست و مردم ایران علی زمان خود را تنها نمی‌گذارند.
امام جمعه کرج در پایان شهادت کارکنان نیروی هوایی ارتش در حادثه سقوط هواپیمای بوئینگ را تسلیت گفت و افزود: این عزیزان برای اجرای طرح مردم یاری و کمک به اقتصاد کشور به شهادت رسیدند، ارتش و سپاه و نیروهای مسلح به‌جز مأموریت‌های ذاتی خود در دیگر حوزه‌ها نیز به کمک کشور و مردم می‌آیند.
انتهای پیام

captcha