تفاهم‌نامه مشترک رفع محرومیت روستاهای رودبار جنوب کرمان منعقد شد
کد خبر: 3782279
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۷ - ۰۶:۴۰

تفاهم‌نامه مشترک رفع محرومیت روستاهای رودبار جنوب کرمان منعقد شد

گروه اجتماعی - تفاهم‌نامه مشترک رفع محرومیت روستاهای رودبار جنوب دیروز جمعه، ۲۸ دی بین استانداری کرمان و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه منعقد شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از روابط عمومی استانداری کرمان، محمدجواد فدائی، استاندار کرمان در نشست مشترک با فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه به‌منظور رفع محرومیت روستاهای رودبار جنوب گفت: نباید این احساس وجود داشته باشد که برخی نقاط در استان کرمان، با توسعه‌یافتگی نسبت به سایر نقاط مواجه هستند.

وی افزود: عدم توسعه‌یافتگی برخی مناطق به این دلیل است که به خوبی برنامه‌ریزی و مدیریت نکرده‌ایم و شاید در مواردی که نیاز به قانون بوده نیز نتوانسته‌ایم قوانین خوبی را وضع کنیم.
استاندار کرمان با اشاره به اینکه در جنوب استان کرمان خدمات زیادی از سوی نظام جمهوری اسلامی ایران صورت گرفته است، بیان کرد: با وجود تمام خدمات انجام شده، شاخص‌های توسعه جنوب از متوسط استان و کشور پایین‌تر است.
سردار محمد مارانی، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه نیز با اشاره به اینکه استانداری کرمان مجموعه‌ای با علم و دانش و همراه با کیاست است، گفت: امیدواریم در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی و سایر حوزه‌ها اقدامات بیشتری را در این استان انجام دهیم.
وی افزود: خدمت به مردم این استان را تکلیف و وظیفه خود می‌دانیم، در برخی نقاط، خانواده‌ها با شرایط بسیار دشواری روبه‌رو هستند و استان کرمان، ظرفیت‌های بسیار خوبی برای رفع محرومیت و خدمات‌رسانی به مردم دارد.
در ادامه این نشست تفاهم‌نامه مشترک رفع محرومیت روستاهای رودبار جنوب بین استانداری کرمان و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب‌شرق نیروی زمینی سپاه منعقد شد.
انتهای پیام

captcha